Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому своїми словами, в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому своїми словами, в прозі, українською мовою

Сьогодні свій черговий свято відзначає найкрутіший старший брат, у якого в голові стільки ідей, що мені здається, що навіть сто років не вистачить, щоб все реалізувати. Але ти якось умудряешься поєднувати кілька ідей, і в результаті виходить якесь неймовірно пригода. Ти завжди вмів влаштовувати круті свята і вечірки, тому ніхто навіть не сумнівається в тому, що твій День народження пройде так, що спогади залишаться на довгі роки. Мені хочеться побажати тобі всього того, що тобі необхідно для щасливого життя, наповнене яскравими подіями. В такий чудовий день тобі навіть не слід думати ні про що негативний, тому що свято пройде в атмосфері радості та позитиву. Завтра ти зможеш подумати про роботу, а сьогодні давай відпочивай і просто круто проводь час. У мене найкращий брат у світі!

***

Тобі побажаю, щоб мрії здійснилися, щоб тільки світлі миті життя пам'яталися. Нехай твій кар'єрний ріст буде успішним і сприятливим у всіх починаннях. Хочу привітати тебе з Днем Народження, всіх благ тобі, мій улюблений брат!

***

Кажуть що рідня дана нам від бога, а друзів вибираєш сам. Але я щасливий, що у мене є такий брат, як ти. Ти завжди будеш для мене прикладом, я завжди буду прагнути до тебе, і все найкраще, що я знаю і вмію, від тебе. За тебе, брат. Вітаю тебе з твоїм святом.

***

Улюблений братик, вітаю тебе з днем народження, бажаю завжди залишатися таким же надійним, турботливим, вірним і люблячим. Нехай у твоєму серці живе любов, а в душі назавжди оселиться спокій і гармонія.

***

Брат! У тебе сьогодні День народження! Я вітаю тебе і хочу побажати тобі здоров'я, бажання вчитися та успіхів у навчанні. Побажаю, щоб ти нарешті визначився з вибором майбутньої професії і щоб цей вибір став вірним. А ще хочу побажати тобі, щоб ти хоч іноді прислухався до думки батьків, адже вони тобі бажають тільки найкращого, ну і мене іноді теж можна слухатися. Цілую тебе!

***

Дорогий братик, з Ювілеєм! Нехай ця кругла дата є одночасно круглим парасолькою, захищає тебе від життєвих негараздів, і круглим батутом, що дозволяє тобі дуже високо злетіти в кар'єрі. Здоров'я тобі, любові і благополуччя!

***

Братику! У тебе сьогодні ювілей! Прийми мої щирі вітання! Ти частіше посміхайся і своїм життям насолоджуйся! Не сумуй, не сумуй, пісні співай і пиво распивай! Щоб твоє життя йшло, як по маслу! З ювілеєм, брат!

***

Ти все старше, і іноді мені здається, що за тобою не наздогнати. Ти геніальний і прагнеш втілити тисячі божевільних ідей. І, що дивно, це у тебе чудово виходить! Хочу, щоб ти таким і залишався. Творив. Вигадував. Ти кращий, друже! Не забувай, що я завжди зможу тебе підтримати або допомогти у виборі, і неважливо в чому буде труднощі. Вибираючи колір краватки або приймаючи рішення, яке змінить твоє життя, пам'ятай, я поруч.

***

Братику, вітаю тебе з днем народження. Бажаю щасливих історіях бути головним героєм, в будь-якій боротьбі за успіх — переможцем. Нехай в житті у тебе буде взаємна любов, вірна дружба і велика удача.

***

Саме ти наповнюєш моє життя сенсом, допомагаєш, підтримуєш і усілякими способами підштовхуєш мене до нових кроків у житті. Мені ніколи і ні з ким не спокійно і добре, як з тобою! Будь щасливий і успішний, а я буду тільки пишається тобою. Сьогодні, завтра і завжди! Рідний мій, мої найщиріші вітання тільки для тебе в цей день.

***

У твоєму житті братик і хмари, і сонце. Але ти хмари розводимо руками, а сонечко збирай і в найгірші моменти згадуй про те, що може пройти. Спирайся на факти і не вір порожнім словам. Не давай обіцянок, які не зможеш ніколи виконати. Не ображай іншої людини. Якщо ти любиш його вчасно відійди і не заважай йому жити. Будь класним людиною і живи за принципом: «краще Дати, ніж взяти». Милий братику, здоров'я тобі, щоб не хворів і знав, що ліки нині дорого коштують, тому займайся спортом і не думай кидати. Хмаринка ти моя серед ясного неба, просто іноді не забувай згадувати, що в тебе є сестра, яка тебе любить і все зробить, щоб брат був щасливим і здоровим. Милий братику, любові тобі.

***

Вітаю тебе, дорогий братику, з твоїм днем народження! Бажаю тобі рівної дороги в житті, без перешкод і різких поворотів. Нехай удача не покидає тебе ні на мить, і вистачає сил, для досягнення великих вершин.

***

Брата свого в день народження хочу побажати сили, стійкості, сміливості. Веселися з друзями до ранку, співай пісні під гітару, грай у футбол. Нехай на життєвому шляху зустрічаються тільки справжні, чесні, добрі, щирі люди. Удачі, наснаги, радості, щастя і благополуччя!

***

Нехай забудуться образи, ми з тобою, братику, тільки з виду один на одного сердимося, а так ми разом веселимося! Тобі бажаю у день народження, щоб у школі було все чудово, щоб ти вчився легко і охоче, бажаю безтурботно тобі за життя маленької крокувати! Тобі бажаю швидше підростати, щоб усе на світі зміг, перед тобою сто доріг лежать, вибирай будь-яку! І від мене не відставай!

***

Мій братик сьогодні відзначає свій день народження. Я від усієї душі вітаю тебе з цим чудовим святом. Нехай доля завжди буде благосклонною до тебе, нехай удача пропишеться у тебе вдома. Бажаю тобі міцного здоров'я на довгі роки. Хай молодість довго не поступається старості. Будь оптимістом, ніколи не втрачай почуття гумору. Нехай твоя мудрість, твій життєвий досвід обов'язково будуть затребувані. Всіх благ земних тобі, достатку, довголіття та родинного тепла.

***

Знову стукає в твої двері чудове свято, день твого народження. І хочеш чи не хочеш, але йому доведеться відкрити і впустити його в своє життя. Я вітаю тебе, дорогий зі святом і бажаю тобі щастя. А яке воно, щастя і що для нього необхідно не напишуть навіть в самих розумних і просунутих книжках, тому, що воно для кожного індивідуально. Тому я бажаю тобі всіх складових для твого персонального щастя. А так само, я бажаю тобі досягти неймовірних висот, домогтися успіхів у своїй справі, бути завжди і скрізь переможцем, героєм, прикладом. Я бажаю, щоб тебе завжди оточували гарні жінки, слава, пошана, великі гроші, удача, везіння! Я хочу, щоб у тебе було міцне здоров'я, здатне витримати твій скажений ритм життя і твій темперамент. З Днем Народження, братішка, я люблю тебе, і пишаюся тобою!

***

Брат, мужик! Вітаю тебе з Днем Народження! Бажаю спортивних і амурних перемог. Щоб спортивний успіх був увінчаний медалями, а любовний — поцілунками. Нехай здоров'я вимірюється кубиками преса, а багатство — шарудить зеленню в кишенях.

***

Мій дорогий і улюблений братик, вітаю тебе з днем народження. Нехай в житті буде у тебе солодкий сироп любові і багато шматочків рафінадного щастя, плитки шоколадного веселощів і льодяники везіння. Бажаю тобі вогненної пристрасті, карт потрібної масті, відв'язних пригод і кайфових захоплень.

***

Братик, я від усього серця вітаю тебе з днем народження. Нехай цей свято принесе тобі багато радості і веселощів. Нехай чудовий настрій не покидає тебе, нехай твій свято дасть тобі заряд бадьорості на цілий рік. Бажаю міцного здоров'я, адже воно найголовніше в житті, достатку, це теж важливо. Нехай збудеться все те, про що ти мрієш. Будь завжди таким життєрадісним і оптимістом по життю. Нехай у тебе все виходить, як на роботі, так і в особистому житті. Нехай удача завжди вибирає тільки тебе.

***

Як же мені радісно від того, що у мене є такий чудовий брат, як ти! Ти старший і завжди був для мене прикладом для наслідування, я з відкритим ротом слухала твої історії та казки. Ти завжди захищав мене, і я відчувала себе як за кам'яною стіною. Я бачила, як ти, на моїх очах, з хлопця виріс у справжнього чоловіка: сильного, розумного, сміливого, щедрого і дуже красивого. В твій День Народження, я, звичайно ж, хочу першою привітати тебе і побажати тобі завжди відмінно працювати і відпочивати. Щоб ти міг після нелегкого лазання по кар'єрних сходах відпочити де-небудь на райських островах, попиваючи заморські коктейлі і спостерігаючи за красивими засмаглими жінками. Я бажаю тобі одного разу стати справжнім великим босом з солідним видів і достатком, щоб ти зміг здійснити всі свої мрії, побудувати великий будинок і завести сім'ю. Я бажаю тобі величезного щастя, нехай всі мрії збуваються!

***

Братішка, з днем народження тебе! Бажаю тобі неймовірного щастя! Ти мій старший брат, мій захисник, приклад і помічник. Я завжди можу покластися на тебе. Мені дуже хочеться, щоб у тебе все виходило, всі цілі здійснювалися, причому легко і просто. Щоб радістю й любов'ю наповнювався кожен день. Бажаю тобі вірних друзів, насичених враженнями подорожей, багато сил і енергії. Ти найкращий в світі брат!

***

Сьогодні хочу привітати з днем варення одного з найкрутіших і красивих хлопців на всій Землі тебе, дорогий мій братику! Мені дуже хочеться, щоб ти завжди був здоровий, міцний і сильний у своєму розумі і в своїх м'язах. Нехай у всьому і завжди тобі допомагає твоя дороговказна Зірка і Небо над головою. Я тебе дуже сильно люблю і поважаю, а значить, бажаю тобі величезного щастя і любові в особистому житті. Нехай тобі зустрінеться одна із самих розумних, красивих і мудрих дівчат на землі, після мене, звичайно! Міцно цілую тебе і бажаю тобі успіхів у навчанні і на твоїй роботі! Нехай тебе завжди переслідує грошово благополуччя й успіх, а в голові звучить тільки весела і улюблена музика. Будь щасливий, мій дорогий і улюблений братик! Люблю тебе і міцно-міцно цілую. Будь завжди самим кращим і самим улюбленим. Всіх Благ тобі в твоїй яскравого і насиченого життя.

***

З днем народження, дорогий мій братику. Нехай на твоєму шляху не буде стоп-знаків і постійно горить зелене світло до заповітної мрії. Бажаю сили тіла і розуму, добробуту, щастя й удачі, успішних і корисних справ, веселих жартів і забавних пригод.

***

Братик, я вітаю тебе з іменинами! Ти, як справжній суворий чоловік, не любиш ніжності і всіх цих слів, але без них не обійтися. Я буду лаконічною і скажу зовсім небагато. Будь таким як є і не міняйся. Ти ідеальний у всіх сенсах, мужній, надійний, чуйний і з величезним добрим серцем. Нехай воно ніколи тебе не підводить. Удача з тобою, любов нехай знайдеться сама собою і буде оберігати тебе, коли мене не буде поруч. Щастя не забудь надійно заховати в своєму серці. З днем народження!

***

Дорогий братику, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі щастя, здоров'я, любові, тепла, ніжності, мужності, терпіння! Що б ти домігся все що тобі потрібно, побудував міцну сім'ю, що б на твоєму шляху було багато удач і мало розчарувань!

***

Дні йдуть, летять, поспішають. Ти став старшим, досвідченішим, напевно мудрішими, але для мене ти завжди будеш тим хлопчиськом, пам'яттю про який я так дорожу, пам'яттю про моєму рідному близькій людині – моєму братові. Вітаю тебе з Днем народження і хочу побажати, щоб наші спогади з роками ставали тільки глибше і багатше!

***

Ще з дитинства мені заздрили всі друзі, адже поруч зі мною був ти - мій улюблений старший брат, який для мене підтримка і опора. З часом, ми підросли, але і зараз всі друзі мені заздрять, адже ти виріс мужнім, сильним і впевненим у собі чоловіком, здатним тримати власне слово. Я завжди буду шукати чоловіка, який буде хоча б трохи схожий на тебе, адже для мене ти ідеальний! Сьогодні настав урочистий день - ти став на рік старшим, але я бажаю тобі ніколи не відчувати себе на свій вік. Залишайся завжди таким же веселим, життєрадісним пустотливим хлопчиком, яким ти був у дитинстві. Нехай тебе завжди оточують люди, які впливають на тебе сприятливе враження і розвивають тебе!

***

Братик, в цей день чого тобі побажати? Начебто всі вже бажали: здоров'я, удачі, радості. Я не буду повторюватися, а побажаю тобі — просто будь собою. Це вдається не кожному. Ми завжди граємо в ігри, стаємо до ситуацій. Наплюй на все це. Нехай підлаштовуються під тебе. Ти цього вартий!

***

У День народження улюбленого брата мені дуже хочеться обійняти його міцно, не відпускаючи довше і привітавши зі святом, побажати жити зі щасливою посмішкою, достатком в будинку, миром і любов'ю в сім'ї! Нехай в житті все йде як по маслу, і нехай жодна тривога не сміє стукати в будинок! Я впевнений, що до таких чудових людей, як мій брат, Фортуна повинна бути особливо прихильна — і хай буде так!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua