Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, своїми словами, українською мовою

В цей чудовий день я вітаю свого дядька, самого рідного і близького людини, приклад сміливості та хитрості. Нехай твоє життя буде схожа на веселку, так само прекрасна, насичена і різноманітна!

***

Бажаю, щоб ніколи не збулися ніякі побажання, які б вони не були великі, від Ваших недругів... і збулися найменші від Ваших друзів!

***

Вітаю з днем народження свого дядька. Хочу побажати тобі більше приємних хвилин в колі своєї родини. Ти завжди будеш бажаним гостем у нашому домі. твій професіоналізм високо цінують на роботі. Залишилося зовсім небагато — бути щасливим. Якщо для цього потрібні гроші, то бажаю тобі грошей. Якщо щастя для тебе це любов, то нехай вона увірветься в твоє серце! Удачі і здоров'я!

***

Ти викликаєш у мене почуття замилування й захвату, стрию мій! Ти – супер майстер: з будь-якого куреня ти зробиш палац, а навколо буде сад. Хай сонячний день народження подарує любов нашої дружної родини та друзів!

***

З Днем народження, дорогий дядьку! Все своє життя ти присвятив піклуванні про рідних і близьких. По-перше, бажаю тобі здоров'я, щоб ти міг продовжити роботу на благо своєї сім'ї, виростив онуків і правнуків. По-друге, бадьорості, щоб оптимізм і присутність духу супроводжували тебе на всьому життєвому шляху. І, нарешті, гарного настрою, щоб посмішка була твоїм постійним супутником.

***

Наш дядько! Залишайся завжди таким же молодим, цілеспрямованим, старанним, наполегливим, ніколи не болів, не знай горя і печалі, нехай тобі завжди щастить, і оточують тебе тільки люблячі люди. З Днем Народження тебе!

***

З Днем народження, дядечку! Якщо задуматися, то варто бажати лише того, чого ще немає. В такому випадку я бажаю тобі величезну віллу на Мальдівах, особистий літак і шапку-невидимку, щоб знати все на світі. А все найважливіше: любов, щаслива сім'я, цікава робота і хобі у тебе вже є. Вітаю!

***

Дорогою дядько, вітаю вас з днем народження і бажаємо вам, щоб пили стільки, скільки б хотіли, їли, скільки живіт може вмістити, солодко хропли, а дружина не будила, ходили на риболовлю кожен вихідний. З днем народження, ось такого вірного щастя вам бажаю.

***

Дядько, я вітаю тебе з днем народження і бажаю всім серцем в будь-якому своєму віці залишатися чоловіком хоч куди, заслуговувати справжнього поваги, домагатися неймовірного успіху, не залишати конкурентам ні єдиного шансу, наповнювати своє життя світлом щастя і любові.

***

Хоч ти і не дядько Чорномор, але я бажаю тобі все, як у казці. Сили богатирської, щоб всіх зміїв здолати. Світлого розуму, щоб на будь-якому перехресті правильний шлях обрати. І дружину прекрасну, премудру і іскусніцу в одній особі.

***

Ти володієш самими крутими якостями справжнього сильного крутого чоловіки! Жінки мліють, дивлячись на тебе! Бажаю багато грошей, запаморочливі крутих досягнень, перемог, втілення найсміливіших планів! Ти мега супер крутий! Спасибі тобі за приголомшливий приклад, який ти мені робиш. З Днем Народження, дядьку, ти краще за всіх!

***

З днем народження, дядько, будь веселим, будь щасливим, будь завжди здоровим, нехай успіх принесе тобі удачу, а удача допоможе здійснити все задумане, добра і довголіття — многая літа!

***

У вашому житті, дядько, все дивовижно поєднується, все гармонійно. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб така гармонія ніколи не порушувалася, щоб щастя подвоювалася і вело вас до перемог. Бажаю вам досягти небувалих висот і купатися в ласкавих водах любові.

***

Вітаю з Днем народження найкращого дядька на світі. Ти прикольний і веселий. Ти заряжаешь всіх, в тому числі і мене, життєлюбством і оптимізмом. Ти дуже добрий і світлий чоловік. Я дуже рада, що у мене є такий дядько. Бажаю тобі залишатися таким же все твоє життя, а життя твоє хай буде довгою, активної і щасливою. Ти цього вартий. З днем народження!

***

Бажаю бути сміливим, як лев, сильним, як тигр, швидким, як гепард, розумним, як дельфін, витривалим, як бик і життєрадісним, як мавпа! З Днем народження!

***

Вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб твоє життя було ідеальною! Нехай начальник в понеділок вранці надсилає СМС, в якій просить тебе поспати до обіду. Нехай теща переїде жити до Америки і буде надсилати звідти сигари і віскі. Нехай похмілля зникне назавжди. Нехай робота триває лише кілька тижнів разів у році, а зарплата збільшиться вдвічі. Нехай дружина замість гелю для душу на 23 лютого подарує «Феррарі»! І нехай в тебе завжди буде відмінний настрій!

***

Вітаю всією душею самого кращого і улюбленого дядька на світлі з днем народження! Ти не тільки мій дядько, але і добрий друг і порадник. Спасибі, що завжди мені допомагаєш. Я можу розраховувати на тебе в будь-якій ситуації. Ти дуже хороший чоловік. І я щаслива, що у мене є такий дядько. Я пишаюся тобою.

***

Сьогодні я вітаю свого улюбленого дядька, який зробив моє дитинство яскравим і безтурботним пригодою. Ти був завжди поруч, придумував різні ігри, навчав мене дружити, піклуватися про молодших і не давати в образу слабких. Завдяки тобі з мене виріс справжній чоловік. Я пишаюся таким учителем, як ти.

***

Дорогій і милій дядька в День народження – кращі побажання! Нехай твоє життя буде прекрасним і легким, хай щастить тобі у всіх твоїх важливих справах, нехай достаток стане добрим сусідом, а успіх – хорошим супутником, нехай тебе оточують хороші і добрі люди і завжди панує чудовий настрій.

***

Дядько, вітаю тебе з днем народження і хочу побажати довгої і захоплюючою мильної опери твоєму житті з серіями, наповненими щасливими і радісними подіями, веселими і захоплюючими пригодами. Дядько, будь чудовим актором своєї гри, безсумнівним секс-символом в очах жінок і гідним суперником для справжніх чоловіків.

***

Мій дядько, я бажаю тобі бути щасливим у житті. Хай буде в тебе все, що тобі необхідно. Хочеш грошей, нехай будуть у тебе гроші, хочеш любові, хай буде в тебе любов, хочеш щастя – поспішай зробити себе щасливим. Пам'ятай, все в твоїх руках, і ти сам вибираєш собі життя!

***

Вітаю дядька з днем народження! Чого можна побажати розумному солідному чоловікові? Звичайно, щоб всі твої починання увінчалися успіхом, а робота доставляла справжнє задоволення. Ще хочу побажати, щоб ти частіше посміхався, адже посмішка притягує все найкраще – людей, події, справи.

***

Дядько, милий і коханий, з святом тебе — з Днем народження! Сьогодні поспішаю тебе привітати щиро, тепло, від душі і побажати тобі багато благ, радості, задоволення, здоров'я, успіхів і захоплень. Будь неодмінно здоровий, веселий, нехай все в житті тобі приносить задоволення і щастя!

***

З днем народження, мій чудовий дядько. Бажаю, щоб поруч з вами ніколи не було егоїстичних самодурів, нехай будуть лише вірні друзі. Щастя вам зоряного і сонячного, радості великої і безперервною.

***

Дорогий мій дядьку! У Ваш День народження, я хочу побажати Вам успіхів і досягнень! Успіхів у всіх ваших починаннях, в усіх справах! Досягнення всіх ваших цілей, всього задуманого! Я пишаюся Вами і дякую вам за підтримку, добрі мовлення та корисні поради!

***

Дядечко, дорогий! З днем народження тебе! Нехай у твоєму серці й домі назавжди оселяться достаток у всьому і любов! Будь завжди таким же енергійним, добрим і самим-самим-самим! З любов'ю, твої племінники!

***

Бажаю, щоб життя було, як у казці: нехай перед літаком для тебе розстеляють килим, щоб чоботи-скороходи самі приходили з магазину, прихопивши продуктів на місяць, щоб усе премудрі царівни обов'язково були прекрасними, щоб молодильні яблука ще і рельєф тіла моделювали, а всі скатертини-самобранки самі себе прали і прасували і навчили цьому сорочки. З Днем Народження!

***

Вгорі пурхають птахи, весело щебечуть про те, що сьогодні день народження самого доброго і чуйного людини. Я приєднуюсь до них і вітаю вас, дядьку, з днем народження. Нехай ваше життя буде до вас завжди добра, приносить вам настрій і солодкий аромат любові. Живіть по-новому, але і минуле не забувайте.

***

Дорогий і улюблений дядько, мені радісно вітати такого дивного людини, як ви, з днем народження. Доля подарувала всьому нашому сімейства такий дивний алмаз, який радісно сяє кожною своєю стороною. У вас стільки талантів, що не злічиш. Вітаю вас і бажаю насолоджуватися кожною своєю дією. Нехай всі рішення будуть правильними і переможними.

***

Бажаю стабільного прибутку, міцного здоров'я, надійного жіночої опори і чоловічого насолоди. Щоб життя ніколи не давала тобі нудьгувати, дивувала своєю непередбачуваністю і давала приводи для радості і веселощів. А близькі та рідні люди завжди надихали тебе на подвиги, примушували вірити в диво і підтримували у будь-яких починаннях. Загалом, вкуси всю міць сьогоднішньої енергії, в тому числі, йде від привітань, і лети назустріч долі. А якою вона буде, вибір за тобою. Святкуй, радій, радій життю і будь здоров. З днем народження!

***

Дядько, вітаю тебе ще з одним роком у твоєму житті! За все своє життя ти знайшов родину, знайшов улюблену справу. Я бажаю тобі виграти лотерею на величезні гроші і всією сім'єю поїхати відпочивати. Я, як племінниця, теж претендую на поїздку. Ти добрий, щирий і справжній, залишайся таким же. Вітаю!

***

У День народження забудь, наскільки ти суворий і серйозний. Як в голопузом дитинстві, пробіжися калюжами, розмахуючи дерев'яною шаблею. Посміхнувся? Ось і нехай з тобою залишаються безтурботність і захват від простих радощів. Будь щасливий!

***

Джерело: wishes.co.ua