Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука не у віршах

Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука не у віршах

Дідусь, ти у мене цілком сучасний, по моді підстрижений, одягнений зі смаком. Я рада, що я твоя онучка, пишаюся і захоплююся тобою завжди. Сьогодні у тебе день народження. Прийми від чистого серця найкращі побажання. Нехай твоє життя буде довгою і райдужною, нехай удача завжди буде з тобою поряд. Всіх благ тобі, ріднею, мирного неба, ясного сонця, любові і тепла. Нехай всі твої мрії перетворяться в дійсність, нехай кожен день дарує тільки приємні миті. Бережи тебе Господь.

***

Дідусь, вітаю тебе з днем народження! Ти в мене самий улюблений дідусь на світі, і я бажаю тобі в цей день всього найкращого, чого тільки можна побажати: здоров'я, довголіття, завжди гарного настрою і щоб кожен день приносив радість!

***

Дідусь, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю бути потрібною і важливою людиною в житті кожного з близьких, бажаю з кожним роком життя стає тільки мудрішим і сильнішим, впевненішим і щасливішим.

***

Дідусь! Поздоровляю тебе з великим святом! З днем твоєї появи на світ! Я бажаю в цей день і не тільки бути оточеним друзями, родичами, дітьми та онуками. Хай у твоєму домі завжди чується сміх і панує атмосфера любові і розуміння!

***

Мій коханий, мій добрий і рідний дідусь! Сьогодні я хочу привітати тебе з днем народження і побажати тобі всього-всього самого світлого і незабутнього в житті. Нехай твій кожен новий день починається з усмішок і сонячного світла, нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки світлі і добрі люди, а якщо життя буде підносити сюрпризи кожен день, то нехай воно так і буде, але от тільки нехай ці сюрпризи будуть тільки приємні і радісні. Міцного тобі здоров'я, мій дорогий, і нехай все погане, що колись траплялося в цій не легкій життя піде безслідно. З днем народження, дідусю!

***

В твій день народження, дорогий дідусь, хочу побажати жити не цифрами прожитих років, а насолоджуватися усіма яскравими моментами щастя і добра. Нехай не стукає в твої двері смуток, хай не втомиться ніколи радіти життю твоя душа.

***

Дідусь, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Хочу побажати тобі бути мудрим, як удав Каа, сильний, як ведмідь Балу, сміливим, як пантера Багіра, впевненим у собі і відважним, як Мауглі. І нехай в твоєму житті не буде дурних людей «гієн» і ворогів «Шерханов». Будь здоровий, діда, і щасливий серцем.

***

У день народження побажаю тобі, дідусь, щоб вся наша родина на чолі з тобою завжди була такою ж міцною і дружньою. Щоб ніякі напасті не змогли її зруйнувати! Нехай ти завжди будеш цінний, любимо, нехай тебе завжди оточують турботою, повагою і шануванням!

***

Дорогий дідусю! Я вітаю тебе з Днем народження і дуже хочу, щоб ти завжди посміхався, побільше тішився, що тебе оточує і насолоджувався кожним моментом життя, а я зроблю все, що від мене залежить! Міцно обіймаю і цілую! Будь щасливий!

***

Від душі зі святом тебе, дідусю! Зараз у тебе найбільш плідна пора для здійснення своїх задумів та ідей. І хай тебе не лякає вік, осінь - це одна з найбільш красивих пір року. Нехай осінь твоєму житті принесе багато плодів для тебе і оточуючих, нехай буде яскравою та різноманітною. З днем народження!

***

Бувають люди похмурі: вони вічно бурчать, а старіти починають з самого дитинства. А бувають люди веселі: вони люблять життя, заряджають всіх своїм оптимізмом, і не старіють ніколи. До них ти, дідусь, і ставишся! Так будь же завжди здоровим, активним і позитивно налаштованим людиною! З Днем Народження!

***

Сьогодні свято твого народження, дідусю! Хочеться сказати тобі так багато, але навіть самі красиві і добрі слова не зможуть тобі передати і малої дещиці того тепла й любові, що є в моєму серці. Ти навчив мене жити так, щоб кожен день починався посмішкою. Хай за вікном сильний буран або злива, на душі завжди сонячно поруч з тобою! Я пишаюся тобою, дідусю, і захоплююся! Ти – ідеал справжнього чоловіка! Будь же завжди таким життєлюбним і так само підтримуй нас своєю невичерпною позитивною енергією бажання йти тільки вперед, назустріч своїй мрії і успіхів! З днем народження, дорогий!

***

Мій тост за найкращого дідуся на Землі. Дід, для мене ти з самого дитинства є незаперечним авторитетом. Я вдячний тобі за все, що ти робив для мене, за допомогу і увагу. Ти чого мене навчив, в тому числі і на особистому прикладі. Я тебе дуже люблю і поважаю. Пропоную всім випити за те, щоб мій дідусь прожив ще років сто, а в аптеку заходив тільки для того, щоб купити міцного ароматного бальзамчіка. З днем народження!

***

Дорогий дідусю! Ми всі вітаємо тебе! Кожен з твоїх онуків і онучок махає тобі ручкою і цілує в щічку! Бажаємо тобі отримати багато подарунків і щоб цей день - день твого народження - тривав довго і взагалі не хотів закінчуватися! Адже наша сім'я така велика, і всі повинні встигнути тебе привітати, подарувати подарунок, пригостити! Ти, як найстарший і найбільший в нашій родині, для нас завжди будеш авторитетом! Ми всі дуже любимо тебе і не хочемо, щоб ти кудись подівся! Живи довго і без хвороб! Залишайтеся разом з бабусею нерозлучними і такими ж добрими! Дуже сподіваємося скоро побачити тебе привітати! Твоя онучка та інші онучата.

***

Дорогий мій дідусь, мій коханий друже!

***

День народження це таке свято, коли душа і тіло радіють одночасно. Це свято, коли ти усвідомлюєш що саме в цей день, почалася твоє життя. У твій день народження дідусь, я хочу побажати тобі всього того, що бажає твоя душа! Добра тобі від світу. Твоя онучка.

***

З днем народження! Дивлячись на тебе, ніколи не подумаєш, що ти вже дідусь. Так ти даси фору двадцятирічним молодикам. І побажати тобі хочеться тільки одного — так тримати! Залишайся такою ж відмінній формі, як зараз!

***

З днем народження, коханий, світлий, такий чуйний і добрий мій дідусю! Хай буде весело і легко жити. Нехай вся планета обертається для тебе. Для тебе сонце світить, йдуть дощі. Нехай твій город завжди приносить хороший рясний урожай, нехай весь худобу і птаха будуть плідні.

***

Дідусь мій, з днем появи на світ, зі святом вітає тебе сьогодні онук! Щастя тобі неземного, блакитного неба, жаркого сонця, тепла, доброти оточуючих, веселощів, сміху, радості, успіху, удачі, щоб все склалося добре, щоб була гладкою і спокійною доля, щоб не покидала віра.

***

Вітаю з днем народження самого чудового дідуся в світі! Бажаю тобі сибірського здоров'я, міцного, як камінь. Незламної сили духу, як скеля і не згасаючої спраги життя. Нехай ніщо і ніколи не зможе зламати тебе і змусити впасти. Як онук, я хочу, щоб ти завжди був бадьорим і енергійним.

***

Дідусь ти мій дорогий, з днем народження. Нехай твої прожиті роки стануть для тебе великим багатством. Бажаю, щоб з кожним днем здоров'я твоє дужчав, а серце не втомлювався. Діда, не втрачай стійкості свого духу і будь прикладом сильної особистості для всіх. Любові тобі і щастя.

***

Вітаю дідусь Вас з днем народження, бажаю Вам міцного здоров'я і щастя бажаю, щоб успіх завжди поруч був і життя Ваша була чиста, як джерельна вода нехай вся печаль та нудьга назавжди піде і кожен новий день тільки радість несе Вам нехай всі мрії бажання збуваються, і нові ідеї завжди народжуються хай сонечко в небі завжди промінням зігріває онук Вам всього хорошого бажає і ангел хоронитель Вас оберігає!

***

З днем народження дідусь я Вас вітаю, бажаю, щоб у Вашому житті було багато краси від онука приймайте привітання бажаю здоров'я міцного і в серці чистоти нехай збудуться всі Ваші бажання скоріше Ви найповажніший чоловік в окрузі і поруч з Вами завжди є плече надійного друга щастя успіху завжди і у всьому ми радісно сьогодні для Вас пісню заспіваємо а Ви завжди давайте поради правильні, щоб на цьому світі всі були щасливими!

***

Улюблений дідусь, в день твого народження я хочу побажати тобі міцного сибірського здоров'я, яке дозволить тобі радувати нас своєю радістю і веселощами як мінімум років до ста. Нехай всі твої переживання та неприємності залишаться в минулому, а все найцікавіше і добре тільки чекає на життєвому шляху.

***

З днем народження наш дідусь! Ти для нас приклад з життя, і ми завжди рівняємося на тебе. В цей день ми хочемо побажати тобі міцного здоров'я і великого оптимізму в житті, адже на оптимістів весь світ тримається. Живи довго дід на радість онукам.

***

Дорогий мій, улюблений дідусь! Вітаю! Будь завжди здоровим, ніколи не болів, а якщо захворієш – я виросту, то стану лікарем і вилікую тебе. Спасибі тобі, що ти такий добрий, і не сильно лаєш мене, коли я щось роблю неправильно.

***

З самого дитинства я пишався тобою. Я всім друзям завжди говорив, який у мене класний дідусь, який він сильний і безстрашний. До сьогоднішнього дня ти є для мене авторитетом у всьому, я ставлю тебе в приклад. Сьогодні я хочу привітати тебе зі святом і в черговий раз сказати, що ти – відмінний дід. Я бажаю тобі того, що тебе часто засмучує - богатирського здоров'я, довгих років життя та успіхів у всьому. Знай, що твоя родина тебе дуже любить і пишається тобою. Ми робимо все для того, щоб ти себе завжди добре відчував і ніколи не сумував. Мій улюблений дідусь, глава нашої сім'ї - довгих-довгих років життя тобі, тому що ти ще повинен встигнути пограти зі своїми правнуками. І їх ти теж повинен навчити мужності і сміливості. Зі святом, дорогий дідусю!

***

Джерело: pryvitay.co.ua