Привітання з днем народження другу своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження другу своїми словами, українською мовою

З персональним новим роком! Бажаю твоєму організму злагодженості та надійності, а душі щедрості і краси! Нехай успішно включається нова програма і чарівний пендель дає тобі поштовх до досягнення свого власного щастя.

***

Жінка може піти, змінити, забути. Друг не зрадить ніколи. Я завжди можу покластися на тебе, і головне — це взаємно. Спасибі, що ти зі мною. З днем народження !

***

Ось і нарешті, настав твій день народження – день, коли можна побажати багато того, що має збутися майбутній рік. Я бажаю, щоб ти придбав собі машину і супутницю життя, і дізнався, що таке любов!

***

Дорогий друже, я люблю тебе, як рідного брата, і сьогодні з великим задоволенням, і навіть, з якимсь трепетом, поспішаю тебе привітати з Днем Народження. Я бажаю тобі довгих років здоров'я, веселою, насиченою, цікавою і яскравою життя. Я хочу, щоб доля тобі обов'язково подарувала успіх за всі діла твої, за твій наполегливу працю, за твої старання і наполегливість, з якою ти йдеш до своїх цілей. Я бажаю тобі в усьому великого везіння, адже якщо є везіння, все складається немов чарівним помахом палички. Я бажаю, щоб ти завжди знаходив джерело для нескінченного натхнення. Щоб кожен ранок, сонце лагідно будило тебе і наповнювало внутрішніми силами, енергією життя і нескінченної гармонією. Будь самим щасливим один, люби і будь любимо у відповідь.

***

Сьогодні вітаю давнього друга з днем народження і хочу побажати веселощів, безтурботності, світлих і радісних моментів. Нехай у твоєму житті присутні великі перемоги і досягнення, вірні друзі, щира любов, безмежне щастя.

***

Хочу привітати з Днем Народження, тебе мій найкращий друг. Нехай на твоєму життєвому шляху, ти не зустрінеш ні яких перешкод. Бажаю тобі вірних друзів, міцного і люблячої родини, і щоб у родині був достаток. Нехай всі твої життєві плани здійсняться.

***

Ми з тобою разом вже не перший рік, наша дружба пережила багато крутих поворотів і злетів, радощів і прикрощів. Загальні мрії і загальні переживання, надії і плани, перемоги і бійки – іноді мені здається, що навіть брат не став би мені ближче, ніж ти. Сьогодні я хочу побажати, щоб щасливих і безхмарних днів в твоєму житті стало набагато більше. Але нехай залишаються і бурі – вони потрібні, щоб мати можливість довести всьому світові, що ти самий сильний та відважний!

***

З Днем народження! У такого класного чувака як ти, все в житті має бути класно! Бажаю тобі Ламборджині під вікнами будинку і два ящики ірландського віскі! Хай втіляться в життя твої великі мрії про підкорення світу! Бажаю тобі, щоб стрімка яхта, новий телефон від apple і найсексуальніші дівчата світу стали твоїми! І звичайно, будь безсмертним, братюнь!

***

З днем народження, мій друг. Бажаю, щоб, де ти і з ким би не був, що б ти і як не робив, хай завжди все в житті буде добре і чудово, нехай здоров'я буде міцним, нехай удача осяває кожен шлях.

***

Сьогодні – саме той день, коли ти в черговий раз на рік постарів. Але я все одно не буду бажати тобі здоров'я, довгих років життя або ще краще – ходити без допомоги милиць. Просто тому, що це банально. А побажаю я тобі якомога більше приємних знахідок. Бажаю знайти красуню, яка стане твоєю дружиною, бажаю знайти мільйон доларів, який покладе початок твоєму капіталу. Ну, і окремо бажаю тобі щастя, бо воно, як кажуть, на дорозі не валяється.

***

Сьогодні я поспішаю першим привітати свого дорогого, кращого і самого близького друга з Днем Народження! У цей чудовий день, як завжди, за столом зібралася вся твоя родина, батьки, дружина, діти, всі твої віддані і вірні друзі, перевірені життям, злетами і падіннями. Що ще людині потрібно для щастя? Міцне здоров'я, щоб не знати, що таке лікарні, лікарі і ліки. Фінансового благополуччя, щоб ніколи і ні в чому не потребувати, виконувати свої бажання і бажання своєї сім'ї, подорожувати і жити комфортно і красиво. Молодість в душі, душевні сили й енергія, щоб радіти кожному дню життя, кайфувати від приємних моментів, так би мовити, брати від життя все, якщо не задоволення, життєвий досвід, мудрість, уроки долі. Я бажаю тобі процвітання, благополуччя, добра, миру і благополуччя. З Днем Народження друже, будь щасливим і коханим долею!

***

З днем народження, дорогий мій друг. твоя подруга щиро тобі бажає великої удачі, щастя і везіння. Нехай не поменшає в тобі сил, нехай не вичерпається колодязь твого натхнення, нехай натхненою і цілеспрямованої завжди залишається твоя натура.

***

Нехай твоя заначка перетвориться на інвестицію. Нехай ця інвестиція, не віднімаючи сил і здоров'я принесе повагу і кар'єру. Кар'єра і повагу принесуть щасливий шлюб і дітей. А діти виховані тобою не забувають про заначці для своїх дітей. Так що більше тобі заначок і дітей і твій рід потіснить Рокфеллерів.

***

Протягом всієї історії нашого знайомства ти був для мене цінної опорою і в горі, і в радості. Перебуваючи в неоплатному боргу за твою чарівну дружбу, бажаю тобі щастя на кожному кроці твоєму житті, успіху в кожному твоєму справі і починанні, нескінченної енергії і затишку в домі.

***

В це свято приймай вітання від нас своїх друзів. Бажаємо тобі великого достатку, затишного будинку, іскрометною удачі. Нехай всі земні радощі та задоволення тобі не чужі. І ще побажаємо веселих сусідів і бажаних гостей.

***

Вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб Ти отримував від життя все, що хочеш, цінував хвилини і годинник, не розмінювався на дрібниці, будував великі плани і планував великі справи! Домагався, підкоряв, перемагав! Зі святом!

***

З тобою круто, весело, позитивно, надійно, цікаво! Ти мій найкращий друг! Бажаю тобі успішних проектів, веселих вечірок, незабутніх подорожей, романтичних зустрічей! Будь здоровий!

***

Дорогий наш друг і поважна людина! Вітаємо Тебе з Днем народження і хочемо побажати міцного, як сталь здоров'я, справжнього щастя, нескінченної радості, взаємної любові і гарної музики в душі! Спасибі за Твою доброту і розуміння!

***

Від усього серця вітаю з днем народження прекрасну людину, чудового друга. Ти сьогодні народився на світ, а це привід відзначити. Сьогодні найбільше свято для мене, адже на світ з'явився такий дивний чоловік, як ти. Ти мій найкращий друг. Я дуже дорожу тобою і ціную тебе.

***

Нехай життя в твій День Народження піднесе тобі ті найголовніші відсутні пазли з фрагментів – побажань, з незмінною умовою їх виконання! Райдужне щастя, відбите в калюжах після дощу, замінить сіре асфальтне смуток на повітряно-різнобарвне хмара нових вражень, а свято увірветься в лушпиння буднів! Везіння у всіх починаннях! Захоплюючих зізнань, неординарною самобутності!

***

Мені пощастило з тим, що у мене є такий друг, як ти. Багато хто мріяв би про те, щоб у їхньому житті були такі друзі, які вміють підтримувати, ділять радісні і сумні моменти разом. Я вітаю свого найдорожчого друга з його святом, який завдяки нам всім сьогодні стане гучним і веселим, нехай пробачать нас сусіди. Друже мій, я хочу побажати тобі досягти всіх своїх цілей, знайти сенс життя, який ти постійно шукаєш. Нехай все в твоєму житті буде саме так, як ти вже запланував. Друже, я навіть не сумніваюся в тому, що ти досягнеш всього того, до чого прагнеш, тому що ти неймовірно цілеспрямований і працьовитий чоловік. Нехай це свято запам'ятається тобі, як один з найкращих у твоєму житті. А ми тобі це прямо зараз влаштуємо. Зі святом, мій нереальний друг, мій товариш і брат! Все буде так, як ти того хочеш.

***

Так, тортик на день народження не купуй, краще купи пивка. Підемо вип'ємо за твої робочі будні. Сьогодні тобі належить мішок веселощів, класна дівчина і нереальні пригоди! З днем народження, друже!

***

Вітаю тебе з Днем твого Народження! Бажаю здоров'я в усі органи і грошей у всі кишені! А так же: машину крутіше, дівчисько краще, зарплату побільше, цікаву роботу дуже, нерозлучних друзів, свят відмінних, гарного настрою і оберемок везіння!

***

Дорогий друже! Сьогодні, зібравшись на твій День народження ми, перш за все, хочемо привітати тебе і побажати всього, чого належить хотіти в такий день – удачі, здоров'я, натхнення, сил на все, що задумано, щастя і любові! І крім того, ми хочемо сказати, що ти дуже схожий на лева. Ти легко опиняєшся в центрі уваги, але не вимагаєш собі трону. Приймаєш заслужені похвали, але не зазнаешься. Не лізеш у пекло, але і не пасуешь перед труднощами. Словом, ведеш себе по-королівськи. Ми бажаємо тобі завжди залишатися таким же царем і правителем свого життя!

***

Вітаю тебе, мій вірний друже, з днем народження! Будь сильним і мужнім, здоровим і багатим, коханим і щасливим! Успіхів у всіх починаннях, легенів і радісних днів, вірних і чесних друзів!

***

З днем народження, друже! Не падай духом ні перед якими обставинами життя і сміливо дивись вперед. Тебе чекає все найкраще!

***

Я бажаю тобі стати героєм казки «По щучому велінню, по моєму хотінню». Нехай робота робиться начебто сама, а у тебе з'явиться більше часу на відпочинок. Замість печі цілком підійде автомобіль з особистим водієм. Нехай дружиною неодмінно стане принцеса: красива, витончена, чудово-прекрасна. Нехай збувається кожна мрія, варто тільки побажати!

***

Вітаю з днем народження і бажаю багато тобі любові і вічного щастя, ми друзі з тобою зі школи це велике диво. Тобі від усієї душі бажаю всього найкращого, щоб бути щасливим багато не треба, бути собою і цінувати завжди правду, кращий друг завжди тебе зрозуміє, нехай життя тобі багато сюрпризів несе!

***

Друже! Моє величезне бажання, щоб все у твоєму житті склалося. Збулося все те, про що ти мрієш. Щоб ти твердою ходою йшов до своєї мети, не збиваючись з шляху. Нехай у бурхливій каруселі днів іноді знайдеться хвилинка, щоб побачитися з кращими друзями. А вони обіцяють перетворити сьогоднішній день в грандіозна подія, повна яскравих, божевільних ідей, сплесків емоцій та море міцних напоїв. З днем народження!

***

Друже, радий привітати тебе з днем народження! Бажаю теплих і радісних спогадів, яскравих вражень, захоплюючих пригод. Нехай тебе супроводжують неймовірний успіх, незмінне щастя, достаток і процвітання. Будь любимо і щасливий!

***

Джерело: svyato.co.ua