Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, своїми словами, українською мовою
З Днем народження тебе, люба і гаряче улюблена бабуся. Ти – берегиня сімейного вогнища, традицій, мій найкращий друг і наставник. Дякую, люба, за всі прочитані казки, старовинні пісні та забави. Нехай тебе оточують тільки хороші і світлі люди, а життя наповнюється новими враженнями і сбыточными мріями.
***
Бабуля, в будь-яку негоду ти зігріваєш моє серце ніжністю і любов'ю. Не знаю, якими висловити словами те відчуття щастя, надійності та піклування, яке я зберігаю з самого дитинства. Напевно, можна просто сказати, що ти - дуже дорогий і близький для мене людина. Я від усієї душі вітаю тебе з Ювілеєм і бажаю тобі міцного здоров'я, прекрасного настрою, затишку в домі і залишайся завжди такою життєрадісною. Я люблю тебе, моя бабуся!
***
Моя улюблена бабуся, я вітаю тебе з днем народження! Ми всі тебе дуже любимо, так як ти постійно піклуєшся про нас, даруєш свою турботу, ласку та доброту всім своїм дітям і онукам! Бажаю тобі зберігати бадьорість духу, ніколи не хворіти, продовжувати радіти життю і дочекатися появи правнуків!
***
Бабуся моя рідна, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі щастя, міцного здоров'я та довголіття. Щоб діти і онуки приносили тобі тільки радість, тільки щастя. Живи довше, кохана моя.
***
Дорога бабуся, сьогодні твій день! Від люблячих сердець твоїх онуків дякуємо за ті цінності, що ти нам передала: вміння розуміти, не здаватися, бути гуманними, мріяти, мати своє покликання, бути відкритими і просто любити! І сьогодні, в день твоєї появи на світ, бажаємо нескінченної гармонії, щирості й добра, величезної життєвої енергії і надихає любов! Нехай омріяне стане дійсністю, а навколишній приносить радість і новизну. Нехай твоє життя наповниться красивими моментами і враженнями. Будь щаслива!
***
З Днем народження тебе, моя дорога, улюблена бабуся! Спасибі тобі за твою доброту і турботу, які ти даруєш всім нам вже стільки років! Бажаю тобі завжди відчувати себе молодо і не переживати через дрібниці. І радуй свого онука ще багато-багато років!
***
З днем народження хочу привітати свою дорогу, можна навіть сказати, свою безцінну бабулечку, нашого доброго ангела! Нехай в цей день збуваються твої найзаповітніші мрії, хай панує у твоєму домі атмосфера любові, тепла і безмежної взаємоповаги! Я, твій онук, обіцяю завжди бути поруч, допомагати у всіх справах, навіть мити посуд!
***
З Днем народження, бабуся! Я пам'ятаю себе ще зовсім крихіткою, а ти вже була поруч – уважна й ласкава, у тебе завжди знаходився час доглянути за мною, поклопотати по будинку або зв'язати щось пухнасте і тепле! У твій День народження я бажаю тобі ще багато років залишатиметься такою ж – завжди бадьорою і в гарному настрої! Хай роки летять вперед, нагороджуючи тебе заслуженим щастям!
***
З днем народження, бабуля. Бажаю, щоб в житті не було нудних днів і неспокійних ночей, щоб ти завжди залишалася повною сил і натхнення. Рідна моя, будь в розквіті краси і щастя, ніколи не залишай серце без надії і любові.
***
Вітаю улюблену бабусю сьогодні з святом. Бабуся рідненька, моя мила, я знаю, що в наш час для бабусі треба, щоб її робота багаторічна була оцінена по максимуму. Тому бажаю тобі, бабуся, щоб у тебе була велика заслужена пенсія, щоб оплата за комунальні послуги тебе не засмучували, а тільки радувала своїм мізерним тарифом. Щоб походи в аптеку і супермаркет був для тебе святом. Щоб нічого в житті тебе не засмучувало.
***
Бабуля, я в твій день народження, бажаю гарної погоди в твоєму житті і самих добрих почуттів душі. Дорога бабуся, бажаю легко збиратися з думками, чудово управлятися з справами, з задоволенням проводити час з близькими і з радістю зустрічати кожен новий день.
***
Бабуся! Ти у мене ніжна, мила, здорова і міцна! Минулі роки для тебе, все одно що холодна вода. Напилася і забула! Ніколи не старей душею, развлекай і сміши дідуся, щоб він не сумував і не нудьгував. Хоча з такою хохотушкой, як ти, важко скучити! Ось такий і будь завжди! Вчи сучасні танці, щоб здивувати гостей на моєму весіллі!
***
Дорога, мила бабуся! Від усієї душі вітаю тебе з Днем народження! Хочу сьогодні сказати тобі спасибі за твою турботу, доброту, ласку і увагу до мене! Ти для мене – найкраща бабуся в світі! Бажаю тобі довгих років життя, відмінного здоров'я, щасливих подій, здійснення заповітних мрій!
***
Моя бабуся, без сумнівів - найкраща! Ніхто не варить солодше неї варення, не розповідає цікавіше казок, а вже про її турботи та уваги до онукам, нехай навіть вони давно виросли, і говорити нічого! Сьогодні – День народження, довгоочікуваний і дуже бажане свято! Мила бабуся! Нам хочеться так багато побажати тобі! Нехай у твоєму житті буде все, що ти хочеш, і нехай кожен день виповнюється по заповітного бажання!
***
Бабуся, я знаю, що я рідко приїжджаю в гості і рідко дзвоню, але знай, що я дуже сильно тебе люблю. Бажаю я тобі довголіття, витривалості, стабільності, процвітання, забезпеченості і простого людського щастя!
***
З кожним роком Ви стаєте мудрішими, з новим святом поповнюється комора Ваших казок, дні приносять все більше любові, теплоти і ласки. Так нехай кожен День народження зміцнює здоров'я, покращує пам'ять і надає Вам більше сил! Дорога бабуся, живіть щасливо і дружно з дідусем і радійте улюбленим гостям!
***
Кохана, добра моя бабуся, прийми від внучки вітання у свій особистий свято. Ти найкраща бабуся на світі, ти гідна восхищенья. Я завжди пам'ятаю твої добрі, чарівні казки, які ти мені розповідала в дитинстві. Як я люблю твої смачні пиріжки, від яких завжди пахне будинком. Бажаю тобі безхмарного щастя, багато радості, мирного неба і всього самого найкращого. Нехай кожен день приносить тобі удачу і щасливі миті. Нехай Господь оберігає тебе від усіх невдач.
***
У День Народження прийнято дарувати подарунки. Мій подарунок буде скромний, але щирий: я хочу подарувати тобі свою любов, як найцінніше, що у мене є на душі і в серці. Хай вона береже тебе, доню, в найважчі моменти твої життя і оберігають від усього непотрібного на твоєму життєвому шляху. Щастя тобі і міцною материнської любові. З Днем Народження!
***
Дорога моя бабуся, з днем твого народження вітає тебе улюблена внучка! Нехай твоє гніздо завжди буде теплим і затишним! Нехай процвітає господарство і кар'єра. Нехай кожен новий день приносить якісь приємні дрібниці і несподіванки в твоє життя! Бажаю тобі ще стільки онуків, скільки зірочок на небі. Всього найкращого!
***
Любов бабусі зігріває і оберігає, як молитва! Я завжди потребую добрих порадах і теплих словах. І обов'язково поверну все це сповна, тому що моя вдячність не знає меж! Бережи себе, люба!
***
Сьогодні, у прекрасне свято Дня народження бабусі, я дивлюся на неї і щиро радію тому, що на її торжество змогли зібратися і наша сім'я, і її старі друзі! Моя бабуся дуже хороший чоловік, який зумів пронести через довгі і деколи важкі роки стільки сердечного тепла і безкорисливої любові! В її День народження я бажаю їй і далі, ще довгі роки не змінюватися і, відбираючи в золоту шкатулку спогадів найкращі миті, завжди пам'ятати про те, що з нею родина — і ми любили і завжди будемо її любити!
***
Бабуленька, вітаю тебе з днем народження. Мила моя, нехай на твоєму столі холонуть смачні пироги, в твоєму гаманці водиться багато грошей, на твоїй вулиці завжди буде свято, у твоїй голові народжуються світлі думки, а в твоєму серці весело грає гармонь.
***
Моя дбайлива і переживає за мене бабуся. В цей чудовий день твого народження, хочеться говорити тобі найпрекрасніші і теплі слова. Хоча ніякі слова не зможуть передати все те, що переповнює моє серце, в цю мить. В твоє свято - день народження, хочу, що б ти відчула все те тепло, що виходить від мене. Нехай радість спілкування і невід'ємна турбота близьких, постійно будуть з тобою!
***
Люба бабуся! Ти нам віддала стільки сил і тепла, ти зв'язала наше життя нитками, ретельно підбираючи кожну петельку, кожну ниточку! Спасибі тобі! Вдячності немає меж! Ми бажаємо тобі довгих і радісних років життя! Плач частіше, але завжди тільки від щастя! З днем народження!
***
Бабуся, добрішим тебе на світі немає! Тобі бажаємо довгих років. І щоб з ранку до ночі, була бадьора і весела. Щоб будинок не залишав затишок, а душу і радість і спокій. І щоб для онуків для своїх ти влаштувала бенкет горою.
***
Дорогу бабусю вітає з глибокою повагою онук з днем народження! Бажаю тобі всього, всього, чого бажає душа твоя. Будь стійкою і непохитною. Я тебе дуже люблю, бабуля. Нехай у твоєму житті відбуваються найрізноманітніші події, нехай ти будеш завжди і у всьому успішна і щаслива. Бажаю тобі щастя, любові. Бажаю тобі свої роки прожити в повному розквіті сил, щоб ти була сильна і міцна.
***
Сама улюблена бабуся на світі, вітаю Тебе з Днем народження і бажаю собі виглядати в Твої роки так само. Ти — мій приклад для наслідування. Ти — зразок ідеальної жінки. Дай Бог Тобі довгих і щасливих років на цьому світі, адже мені потрібно ще багато чому у Тебе навчитися.
***
Бабуля, відчувай себе на 18 років, виглядай на 20, нехай сусідки пліткують, подруги заздрять, дід ревнує, а ти сяй і блистай. З днем народження!
***
Вітаю тебе з Днем Народження, кохана моя бабуся. Нехай кожен твій рік буде настільки приємним для тебе, наскільки це можливо, нехай здоров'я не покидає тебе, а рідні та близькі радують. Зі святом, і нехай всі наступні дні будуть все краще і краще.
***
Мила бабуся! Вітаю від щирого серця з щасливим днем – Днем Народження! Це свято для всієї родини. Скільки років ти радуєш нас своєю присутністю, своїм теплом і добротою. Кращої бабусі на світі немає. Прийми мої найтепліші побажання. Я найщасливіша онук на світі. Любові, щастя і добра. Будь самої радісною завжди.
***
Джерело: vitannyachko.net.ua