Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці не у віршах

Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці не у віршах

День народження – час пройти обстеження. Нехай результат аналізів констатує велику кількість радості в крові і підвищений рівень щастя. Показники краси будуть вище норми, а лінія любовної кардіограми веде себе просто непристойно.

***

Мила, Красива, Ніжна, моя кохана Квіточка! З Днем Народження! Завжди посміхайся і будь такою яка ти є — чарівною, чудової, квітучої! Я тебе люблю!

***

Роки біжать, а ти все та ж - красуня, розумниця, оптимістка. Так тримати ще багато років: прагнути до вершин, здійснювати бажання, радіти життю, творити, мріяти, любити виблискувати, як зірка, і бути найщасливішою на світі. З Днем народження!

***

Добре, коли є кому довіриться і на кого покластися, коли хтось зустрічає тебе з роботи, готуємо сніданок або вечерю, любить тебе і обіймає. Моя рідна дівчинка, якби я міг, я дістав би для тебе і місяць і зірки, а поки буду просто намагатися зробити все можливе, щоб ти була щасливою. Я бажаю, щоб ти змогла реалізувати свій талант, не забувала своїх друзів, хоча, іноді я ревную тебе до них. Моя зірочка, пташка, сонечко, зайчик, ти – найкращий подарунок, з Днем Народження!

***

Я хочу привітати свою кохану дівчину зі святом, яке означає, що вона стала ще на один рік старше. Любимочка моя, я пам'ятаю, що, коли ми познайомилися, ти була такою сором'язливою дівчиною, що навіть заговорити зі мною боялася. Але минуло кілька років, і я переконався, що ти, насправді, неймовірно товариська і відкрита дівчина, яка вміє підтримувати і допомагати. Я хочу побажати тобі виключно всього самого яскравого. Ти у мене сама вся така яскрава і барвиста дівчина, яка не втомлюється радувати мене своїми досягненнями. Я хочу, щоб ти завжди була ось такий веселою і активною дівчиною. Повір, що все в моїх силах, тому що від твого настрою безпосередньо залежать мої успіхи. Ти створюєш для мене незвичайні умови, але знай, що я намагаюся все це зробити і для тебе. У тебе буде сьогодні нереальний свято, роднуля.

***

Я хочу привітати з Днем Народження свою кохану дівчину. Моя кохана, моя радість, я вже говорив, але скажу ще раз – я обіцяю зробити тебе найщасливішою. Я хочу, щоб твої очі завжди блищали, і ти ніколи не сумувала і не плакала. Ти гідна самого кращого в цьому житті. Ти була зі мною, коли у мене не було нічого, ти допомагала мені, коли я тільки-тільки починав працювати. Ти пройшла зі мною нелегкий шлях, але абсолютно не змінилася. Ти залишилася все тій же милою і доброю дівчинкою з красивими очима. А ще ти все так само наївна, але я тебе нікому не дам в образу. Ти – моє чудо, яке додає мені сил і допомагає боротися з усіма негараздами і неприємностями. З Днем Народження, моя кохана, моя майбутня дружина. Я люблю тебе до божевілля!

***

Моя прекрасна, сама красива, всією душею кохана дівчина — вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб твої очі світилися щастям, збагачуючи цей світ любов'ю і ніжністю. Будь моїм ангелам, радуйся, багато посміхайся і насолоджуйся життям кожну мить!

***

Крихітка моя, мій скарб! Сьогодні твоє свято, з чим я тебе і вітаю. У світлий день, день твого народження я хочу побажати тобі сонця, і безхмарного неба, весняного настрою і яскравих осінніх барв у життя. Чи знаєш ти, що ти маленьке сонечко, з появою якого моє життя кардинально змінилася в інший бік? Спасибі тобі. Будь завжди такою ж веселою і безтурботною, тоді ніякі життєві негаразди не зможуть засмутити, ніхто з людей не зможе розчарувати. Розквітай з кожним днем, немов бутончик троянди, розвивайся, даруй оточуючим свою посмішку, висвітлюй їх шлях. Звичайно ж, бажаю успіхів у навчанні, адже ти в мене розумниця. Бажаю колись знайти свою другу половинку і бути щасливою. Всього найкращого тобі, кохана!

***

Одного разу я замислився над тим, ким я міг бути в минулих життях? Королем, орачем, піратом, воїном, поетом? Може бути, я прожив сто життів в різні епохи, в різних країнах... І звичайно ж, я тоді любив... Любив тебе. Я відчуваю серцем, що ми завжди були призначені один одного, а значить, якщо існує нескінченний круговорот життя, то і в минулому, і в майбутньому ми були і обов'язково будемо разом! У твій День народження я вітаю тебе і ще раз дякую долі за те, що ще один рік на землі щасливо живе моя любов!

***

Що потрібно для щасливого життя? Гарна погода за вікном, мішок золота, цікава робота? Все це, я скажу чесно, неважливо порівняно з любов'ю! Коли є любов, як у нас з тобою, не треба бажати більшого, ніж зберегти ці почуття, пронести через роки... Все інше, що буде бажане, обов'язково додасться, адже любов творить дива! Я вітаю тебе з Днем народження і ще раз зізнаюся в коханні, я ніколи не втомлюся говорити про це! І раз вже у нас є любов, то пора придбати ще дещо... тому я бажаю тобі щодня прекрасного настрою, оточення з хороших людей і більше удачі!

***

Тебе від усієї душі, зайченя, вітаю! Тобі бути красивою, пристрасної і квітучою я бажаю! Щоб ти була здоровою, щоб горя ти не знала! З днем народження тебе, зайченя

***

Весна... щастя... свято. Нехай це завжди буде поруч. З днем народження тебе, наша люба дівчинка. Забудь сьогодні про всі справи і проблеми. Є тільки один прекрасний день, коли все для тебе: квіти, слова, подарунки... Купайся в них, заряджайся їх енергією. Будь щасливою!

***

З днем народження, мила іменинниця! Вітаю і бажаю щастя! І Нехай наша любов міцніє з кожним днем! Нехай збудуться усі твої мрії і радість ніколи не покидає тебе! Будь завжди такою красивою, молодою і стрункою!

***

Як же приємно бачити щасливі очі коханої дівчини в День її Народження! Це вища задоволення! Мила моя, я захоплююся тобою, я балдію від тебе, я вражений тобою навіки! Зі Святом, кохана вітаю тебе і бажаю бути зі мною і відчувати мою безмежну любов усіма куточками своєї душі! Я мрію подарувати тобі Всесвіт, я мрію зробити тебе найулюбленішою. Я мрію про те, що ти завжди будеш поруч зі мною! Бажаю тобі, щоб наші з тобою мрії збігалися і перетворилися в єдине ціле! Я хочу розділити з тобою свою долю! Я хочу присвятити всю свою увагу, вільний час і все своє життя! Я хочу бути з тобою в хвилини радості і в хвилини смутку, і неважливо, яка життєва ситуація нас чекає завтра, я заздалегідь хочу пообіцяти тобі, що завжди буду поруч! Завжди протягну руку допомоги і підставлю міцне чоловіче плече! З Днем Народження, моя ненаглядна!

***

Кохана! Сьогодні твій День народження. Це свято збере твоїх друзів, зблизить твоїх рідних. Але ніхто не в силах зрозуміти, як цей день я чекав. Мені хочеться зробити так, щоб твоє життя було просте і світлою. Щоб твій шлях був легким і радісним, щоб оточуючі тебе люди були іскрінні і добросердечны. Ти ніжна, немов ангел, і немає таких слів, які могли б описати почуття, яке закипає в моїх грудях, коли я бачу тебе. Ти – відображення найбільш світлих моїх почуттів і самих піднесених думок. Будь поруч, і я буду найщасливішою людиною. Якщо ти мені дозволиш... З Днем Народження!

***

Від усієї душі, з великим волненьем, в якому, слів не знаходячи, я поздоровляю з Днем Народження, з чудовим святом тебе, моя рідна жінка. Хіба можна знайти краше тебе в світі, я навіть і не намагаюся це робити, тому що знаю, що ти прекрасна і неповторна.

***

В твоїх очах застигли іскорки пустощів і кокетування, на губах – тінь завзятою посмішки, а щоки горять рум'янцем, як троянда! Твоя краса з кожним роком стає все яскравіше і глибше, вона грає новими відтінками, і я не втомлююся милуватися тобою. З Днем народження, моя єдина і неповторна жінка, моя дружина! Залишайся такою ж веселою і ніжною, і обов'язково здійсняться всі твої мрії!

***

Нашого шлюбу не перший рік. Я думав, пройде час, і я дізнаюся про тебе все. Але це виявилося не так. Ти продовжуєш мене дивувати. Щодня я знаходжу в тобі щось нове і прекрасне, в тебе завжди є таємничість, і я знаю, що попереду на мене чекає багато чудових відкриттів. У твій День народження я піднімаю келих за тебе, моя відома і невідома красуня, за те, щоб в нашому житті завжди було місцем новим і маленьким чудес!

***

Моя прекрасна іменинниця! Сердечно вітаю тебе з Днем народження! Від душі бажаю, щоб твоє життя було схоже на казку, адже ти - утонченна, красива і елегантна, як справжня принцеса! І я хочу бути гідним твоєї любові! Бажаю тобі здійснення всіх твоїх бажань, радості та щастя!

***

Моя сама кохана, бажана і рідна дівчинка, я хочу привітати тебе зі світлим святом Днем Народження. Бажаю тобі душевної рівноваги, тепла, розчулення, щоб тебе оточували любов, турбота і тільки рідні люди. Я вірю, що ти здатна пройти будь-які труднощі, стати сильніше і впевненіше, сміливіше йти до своєї мрії і навіть якщо щось буде не вийдуть, знай, я завжди поруч, я з задоволенням тебе підтримаю, бо ти – найдорожче, що у мене є. Я буду тебе годувати, дарувати квіти і подарунки, хочу, щоб кожен твій новий день був ще прекрасніше попереднього.

***

Моя улюблена дівчинка, хочу привітати тебе з твоїм Святом! Ти була моєю найближчою подругою в школі, з якої ми не просто разом сиділи за однією партою, а разом переживали і важкі періоди. Минуло вже дуже багато часу, у нас у кожної своя життя, але ми продовжуємо зберігати нашу дружбу, хоча бачимося дуже рідко. Мені було так важко, коли ти перейшла в іншу школу, але ти завжди знаходила час для мене і для інших хлопців. Ти незвичайна дівчина з дуже гарними очами. Не дарма за тобою бігала вся школа, точніше дві школи. Бажаю тобі здійснення всіх твоїх нескінченних бажань, реалізації всіх ідей і всього самого світлого. Я впевнена, що ти будеш дуже щаслива, тому що вмієш радіти всьому на світі, вмієш знаходити приводи для свят. Люблю тебе, моя хороша!

***

Моя улюблена дівчинка, я так люблю тебе і бажаю, щоб ти завжди залишався зі мною щасливою! твоя посмішка для мене — велика радість, тому я буду робити все, щоб ти посміхалася частіше! Знай, твої заповітні мрії обов'язково збудуться, адже я допоможу тобі їх здійснити! Головне, будь здоровенька!

***

З днем народження, моя радість. Бажаю тобі, кохана, бути унікальним і ексклюзивним, немов дорогий парфум, яскравою і неповторною, ніби самий прекрасний квітка, веселою і мрійливої, як дзвінкий водоспад. Мила, будь щаслива і мною міцно кохана.

***

Рідна! У твій день народження я хочу зробити тобі визнання. Ти кохана, коли ласкавий зі мною і коли капризничаешь, коли свариш мене і коли хвалиш, коли у доброму настрої і коли застуджена, коли пишаєшся мною і коли посилаєш подалі, коли при вечірньому туалеті і коли у домашніх капцях... Я люблю тебе будь-яку! З днем народження!

***

З днем народження! Хочу тобі побажати здоров'я, адже без нього нічого не потрібно, миру, любові — величезного, безмежного, яка окриляє! Ще завжди залишатися такою ж красивою, доброю, життєрадісною, щоб твої близькі тебе тільки радували, щоб кожен день починався і закінчувався лише посмішкою!

***

Такі дівчата, як ти – велика рідкість. Ти наділена масою достоїнств. В тобі є шарм, краса, розум і все, про що тільки можна мріяти. Але все ж, хочу побажати тобі ще трохи: примножуй свої таланти. Розвивай потенціал, бережи красу, бережи здоров'я, цінуй друзів і дивись на світ з посмішкою. З днем народження, люба!

***

У коханої дівчини сьогодні день народження. Це велике свято і для мене. Адже я дихаю й живу тобою, моя жадана. Нехай цей свято принесе тобі багато радості, нехай всі привітання і подарунки будуть тобі до душі. Бажаю тобі міцного здоров'я, успіхів у всьому і відмінного настрою в будь-яку погоду. Нехай життя твоє тече повною рікою серед рівних берегів. Нехай тебе оточують тільки надійні і вірні друзі. Будь завжди такою красивою і доброю, мій кошеня. Я люблю тебе, моя неповторна.

***

Мені хочеться привітати мою дорогу дівчину з її прекрасним святом. Я ось намагаюся згадати, скільки років ми вже знайомі, але ніяк не можу згадати. Але знаю одне, що наші з тобою стосунки чисті і щирі, бо ти була поруч зі мною у найважчі моменти мого життя, підтримувала і допомагала мені. Я пишаюся тим, що в моєму житті є такий світлий чоловічок, як ти. Мені хочеться, щоб ти завжди залишалася ось такий, яка ти є зараз, тому що ти просто неймовірна. Ти у нас така весела, енергійна і активна, що деколи ми навіть тобі заздримо, бо у тебе завжди і на все є сили. Мені іноді здається, що ти взагалі не втомлюєшся. Я хочу побажати тобі, напевно, тільки здоров'я. Все інше, як ти вже сама зрозуміла, можна нажити, набути, або купити. А ось зі здоров'ям краще не ризикувати і не жартувати. Зі святом!

***

Кохана моя, неповторна, найпрекрасніша і чудова, вітаю тебе з днем народження. Нехай твій смак до життя буде бездоганним, нехай в ритмі екзотичного танцю рухається твоє тіло, хай натхнення буде сповнена твоя душа. Люби мене вічно, а я постараюся зробити твоє життя казкою!

***

Дівчинка красива, ніжна, мила, ти моя сама кохана! Привітаю я ніжно, З Днем Народження тебе! Бажаю щастя і добра. Щоб ти дивилася на всі проблеми зверхньо, частіше посміхалася і тільки щастя і добра бажаю я тобі! Моя принцеса, ніжний пелюстка, всі ці рядки лише для тебе!

***

Кохана, ти сьогодні, як завжди прекрасна. І я хочу побажати, щоб твої очі з радістю і щастям зустрічали ранок кожного нового дня. Нехай твій світ буде наповнений океаном щастя, морем взаємної любові і дружбою прозорою і чистою, як гірський струмок.

***

Я обожнюю тебе, крихітко. З днем народження, кохана! Нехай все у тебе буде добре. Сама дивна, чудова, сама чарівна та загадкова дівчина. Ти королева всіх світів і моїх фантазій. З твоєю появою в моєму житті, я не помічаю інших.

***

Моя мила! Сьогодні той день, коли всі слова меркнуть перед твоєю красою і неповторністю. Ти увійшла у цей світ, як Афродіта з морської піни – чудовим явищем природи, втілюючи собою багато поколінь жінок, які дали тобі все найкраще. Твій образ відводить мої думки такі висоти, де відчувається подих Бога, і ангели співають вічну благодать світу. З тобою добре і спокійно, ти даруєш світло і вселяєш надію на краще. Я дякую той щасливий збіг обставин, коли Творець вдихнув у твоє прекрасне тіло душу, і ти стала жити, як добра казка, в якій всі герої щасливі і добросердечны. З Днем Народження!

***

Кохана! Вітаю тебе з Днем народження! Від усієї душі бажаю тобі бути такою ж веселою, життєрадісною, дотепної і стильною, який я тебе знаю! Нехай кожен ранок починається для тебе з посмішки! Знай: ти найкраща з всіх дівчат світу і твоя любов робить мене самим щасливим хлопцем на землі!

***

Джерело: pobazhator.com.ua