Поздоровлення з днем народження жінці своїми словами, українською мовою

Поздоровлення з днем народження жінці своїми словами, українською мовою

Вітаю тебе з днем народження! Успіхів, щастя, радості бажаю тобі від душі. Щоб мрії виконувалися, щоб бажання збувалися. Багато грошей і друзів вірних, натхненних. Головне, міцного здоров'я, поруч близьких самих. І посмішку не приховуй, посміхайся частіше.

***

У кожного, як відомо, своє щастя... В ваш День народження мені б не хотілося обмежуватися тільки загальними словами і звичними привітаннями, хоча, звичайно, я бажаю вам довгих років, міцного здоров'я та незмінною удачі! Але також я від усього серця бажаю вам знайти те щастя, яке призначене Долею тільки для вас! Нехай воно буде неповторним, яскравим, як веселка, нехай на кожен день його буде вистачати в надлишку, як хапає зірок на ясному небі!

***

Бажаю і надалі залишатися такою ж чарівною жінкою! Нехай кожен день залишає тільки приємні спогади, на обличчі частіше буде посмішка, а погляд просто світиться щастям! Бажаю залишатися улюбленою дружиною, кращою матір'ю, чудовою подругою – одним словом, бажаю залишатися прекрасним і цілком щасливою людиною!

***

З Днем народження у прозі дорога жінка! Прийми від мене сердечне привітання, коробку цукерок, подарунок і, звичайно ж, теплі побажання! Про що ти мрієш? Нехай все здійсниться! Нехай кожен твій день починається з посмішки, і пам'ятай про те, що ти найкраща і найулюбленіша для своїх рідних, а значить – у тебе все завжди буде краще, ніж в старій добрій казці!

***

Ти моя пампушка! Я готовий тебе з'їсти на сніданок! Ти моє тістечко заварне! Я тебе проміняв би напевно тільки на котлетку по-киевски, от тільки ти і котлета і тістечко і картопелька з грибами – все в одному! Рідна моя, кохана! З днем народження!

***

Коли мене запитують: «Хто найкрасивіша дівчина в світі?» - твій образ першим спливає в моїй пам'яті. Це здасться неприкритою лестощами, але ти правда найдивовижніша дівчина, яку мені коли-небудь пощастило зустріти. У твій День Народження я хочу щиро побажати тобі: просто будь щаслива і не лишай оточуючих можливості насолоджуватися твоєю посмішкою!

***

Настав День народження, ти посміхаєшся і, як завжди, хлопочешь по дому, адже прийшло стільки гостей, і ти хочеш почастувати усіх, нехай нікому не буде нудно в це свято! Добре приходити в гості до цієї хазяєчці, але сьогодні – твій День народження, і дозволь собі на мить відволіктися від турбот і вислухати наші вітання! Ми всі вітаємо тебе з твоїм святом і бажаємо сліпучого щастя! І нехай воно супроводжує тебе кожну мить, так, щоб ти не знала іншого життя, крім як в достатку, удачі і оточенні які працюють бажань!

***

З Днем Народження!! Я бажаю тобі купатися в океані позитиву, жити на острові Радості, не знати горя й зла! Бажаю тобі купу грошей! Щоб у твоєму житті завжди були присутні три кити: щастя, здоров'я і удача! Нехай вони несуть тебе за течією твоєму житті і ніколи не відпускають!

***

Жінки – це тендітні створіння, але в їх руках зосереджена велика сила, здатна підкорювати чоловічі серця і змінювати світ! Я повинен сказати, що поряд з такою блискучою іменинницею все інше просто меркне! Я вітаю тебе з днем народження і нехай все, що тобою задумано — терміново виповниться!

***

З Днем Народження, королево доброти! Бажаю, щоб цей рік був сповнений приємних речей, несподіванок, закоханості, яскравих зустрічей, подорожей, шопінгу, ніжності, романтики, хороших новин і турботи! Ставай ще красивіше, ще лагіднішою, ще розумнішими, багатшими, потрібніше, цікавіше і щасливішим! І не забудь добре відсвяткувати свій День! Цілую!

***

Вітаю! Важко чогось побажати такою прекрасною, розумною і милою, як ти. Бажаю тобі радіти сонцю, небу, любові, і співу птахів, так само як і солідного банківського рахунку. Який я так само бажаю тобі. Ти цього заслуговуєш — адже ти сама подарунок для всіх нас. З днем народження тебе!

***

Вітаю з днем народження прекрасну і добру, дуже красиву і чуйну жінку. Нехай доля випромінює яскраве світло щастя і любові, нехай життя складається з яскравих спогадів, веселих ідей і захоплюючих історій, нехай будь-яке поле діяльності радує успіхом, а близькі люди нехай дарують душевну теплоту і підтримку.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю свіжої струменя змін, чудес, натхнення, радості, щасливих випадковостей і непристойного багатства!

***

Ось і настав цей довгоочікуваний для багатьох день, коли можна буквально завалити тебе квітами і засипати теплими словами. В першу чергу мені хочеться побажати тобі всіх благ, які повинні оточувати справжню жінку. Це краса і здоров'я-це радість материнства і любовне щастя, це віддана дружба і успішна кар'єра. Нехай у твоєму житті зустрічаються тільки щирі люди, які не знають злоби, заздрощів, ненависті. Ти просто повинна жити у внутрішній гармонії з собою! І не забувати про неиссякаемом терпеним і горезвісної жіночої мудрості. Нехай твоя душа постійно буде під надихаючій польоті, адже це так важливо — щодня отримувати задоволення просто від того, що ти живеш. І знай: твоя заповітна мрія обов'язково збудеться. Вітаю!

***

Відчуваєте прилив весняного настрою в цей день? Це неспроста! Адже сьогодні святкує День Народження жінка-весна! Цю чарівну красуню і реготуху, дізнається кожен, за її заливистому сміху, щирій усмішці, і нескінченному зарядом енергії! Жінка, яка встигає зробити все і скрізь, прийми наші вітання, і зумій реалізувати всі задумані справи і мрії, ніколи не здавайся і пам'ятай, що твій вогонь у серці, подібний до вічного вогню! Бажаємо тобі розквітати з кожним днем, як розквітає природа у весняний час року! Бажаємо, щоб всі твої мрії збувалися, а чорні коти, що переходять дорогу, приносили виключно удачу! Бажаємо міцного здоров'я тобі і твоїй родині, ділових і особистих успіхів! Будь завжди такою ж неймовірно усміхненою, доброю, чуйною, красивою, стрункою, фантастично заворожливої, цікавої і дивної!

***

В цей чудовий день бажаю тобі відчувати себе богинею. Нехай твоя краса ніколи не буде в'янути. Я бажаю тобі уникати хвороб, ніколи не засмучуватися, особливо з – за чоловіків. Нехай тобі вдається завжди бути вишенькою на торті в будь-якій компанії.

***

Моя улюблена жінка! Сьогодні твій день народження! Вітаю! Нехай це буде самий яскравий день у твоєму житті! Я готовий виконати будь-яке твоє бажання, нехай навіть нездійсненне! Я хочу, щоб життя твоя була повна радісних миттєвостей, з яких ми з тобою зможемо виткати полотно щастя!

***

Бог нагородив індіанку працьовитістю, африканку — пристрастю, француженку — пікантністю, німкеню — хазяйновитістю, американку — діловитістю. А в тобі всі ці якості вже є. Бо ти найкраща!

***

Вітаю з днем народження! Нехай завжди Ви будете так само прекрасні, як і зараз, нехай завжди Ваша посмішка затьмарює світло сонечка, хай завжди Вашим серцем можна буде розтопити льоди Арктики, а Ваші рідні і близькі люблять і обожнюють Вас ще сильніше! І щоб ніколи-ніколи «ліво »не стало улюбленою стороною, а чоловік ненавидів гречку, як Сталін капіталізм!

***

Дорога, від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Хочеться побажати тобі від усієї душі доброти, радості і любові в серці, сімейного благополуччя, ніжності, довгого життя, міцного здоров'я, яскравого сонця і мирного неба над головою, сміху, молодості, успіху в роботі і по життю, щирих і вірних друзів, довгих років життя, щоб тільки хороше в житті твоєї відбувалося, достатку, здійснення всіх таємних бажань, нехай печаль обходить стороною, щоб ніколи не знала горя! Також будь краща серед всіх жінок, весела, прекрасна і йди по життю з посмішкою!

***

Хочу привітати зі святом та побажати, щоб твоє життя було повноцінним. Нехай в ній будуть турботи, але тільки приємні. Хай будуть у житті геніальні ідеї і блискучі перемоги. Бажаю, щоб джерело доброти твоєї душі ніколи не висихав. Крокуй по життю сміливо і прямо, в тебе точно обов'язково все вийде.

***

Я дуже радий, що першим вітаю тебе з днем Народження! У побажань моїх один-єдиний сюжет — багатство. Хай багатою буде твоє серце, нехай забезпеченими будуть твої найближчі люди, нехай будинок буде злегка шикарним, але сповна затишним; нехай якийсь невідомий родич з Чикаго відпише тобі половину спадщини; нехай здоров'я буде не бідним, а заможним; нехай твого чоловіка назвуть марнотратом 8 Березня; нехай душевне багатство завжди буде перевищувати накопичене. Розуміння тобі і процвітання!

***

День народження – прекрасне свято, яскравий і красивий! Я вітаю тебе від усієї душі бажаю цим днем народження розкрити наступний блаженний крок твоєму житті! Бажаю благополуччя і любові, фортуни і процвітання! Бережи постійно в сердечко тепло і зухвало виконуй свої мрії! Ти – цариця власної долі, чи щаслива правителька власного особистого сімейного красивого царства!

***

Дорога іменинниця! Дозвольте привітати вас з новим роком життя, і сказати вам, що ви неймовірно мила і чарівна жінка, постійно випромінює позитив! До таким шикарним жінкам, як ви тягнуться руки, хочеться постійного спілкування, виникає бажання дарувати вам увагу, слухати вас і захоплюватися! Хочеться робити компліменти, дарувати квіти, писати вірші і присвячувати вам пісні! Ви, як магніт! Неможливо відірватися від вас, неможливо пройти мимо і не помітити, неможливо не закохатися! Ви околдовываете, ви чаруете, ви маните до себе, ви завораживаете своїм поглядом раз і назавжди! Спасибі вам за те, що такі жінки, як ви, прикрашають нашу планету, дарують настрій перехожим, випромінюють світло радості навколо! Будьте щасливі у відповідь за свою красу! Будьте вічно молоді! Бережіть себе для того, щоб робити цей світ прекраснішим!

***

Від усієї душі хочу побажати тобі утихомиреного, задоволеного стану, душевної гармонії, нових приємних зустрічей, сімейних радощів! Нехай дітки радують, піклуються, нехай батьки пишаються, чоловік милується і любить нині, завтра і завжди! Сьогодні відмінний день і нехай так буде весь твій майбутній рік! Вітаю!

***

На твій день народження, мила, мені хотілося згорнути весь небосхил в рулон і презентувати його тобі. Тоді б ти змогла насолодитися усіма зірками, які тільки є. Однак навіть світіння всіх зірок у всесвіті, не так яскраво, як блиск твоїх дивних очей і не так виразно, як твоя дивна посмішка. Я просто впевнений в тому, що людина з таким незворушно стійким духом, як у тебе, зможе досягти будь-якої мети. Мені лише залишається побажати тобі міцного здоров'я, щоб недуга не дав згорнути тобі з наміченого шляху.

***

У цей чудовий день, ми всім колективом, хочемо привітати вас, дорога колега, з Днем Народження. Ви для нас не тільки хороша подруга, але і частинка нашого дружнього колективу! День Народження буває раз в році – бажаємо провести це свято з гарним настроєм і радістю. Кажуть, що якщо загадати бажання в цей день, то воно обов'язково збудеться. Бажаємо вам здійснення найсміливіших надій. Ну а крім побажань – звичайно ж, подяки за вашу присутність і роботу.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю, щоб все життя було сповнене радості, щастя, здоров'я, усмішок, любові і приємних сюрпризів. Нехай удача стане невід'ємним супутником, а у всіх починаннях завжди супроводжує тільки успіх. Більше сили, почуттів і сміливості, щоб збувалися навіть самі незвичайні бажання!

***

Одним з кращих днів є твій день народження! Вітаю тебе і бажаю ніколи не засмучуватися через дрібниці, забувати погане і радіти життю. Продовжуй покращувати цей світ своєю посмішкою. Залишайся такою, яка ти є: прекрасній, щасливою, незабутньою та незамінною.

***

Вітаю прекрасну жінку з днем народження! Бажаю бути ще прекрасніше, ніж ти є насправді. Нехай поруч з тобою будуть тільки ті люди, які тебе люблять і готові прийти на допомогу в будь-яку хвилину. А у твоїх ніг весь світ і збудуться всі заповітні мрії.

***

Є знамениті історії кохання, про які говорить увесь світ, про яких пишуть романи... Кохана, нехай наше життя не повна авантюр і пригод, але в мене є ти – моя єдина, і для мене наші відносини – сама чарівна історія кохання всіх часів! У твій День народження я знову скажу тобі «Люблю» і ніжно поцілую, загляну в твої очі... Будь щаслива, моя любов!

***

Сьогодні не просто день! Саме сьогодні народилася найпрекрасніша в світі жінка, вінець мирської досконалості і чудового розуму. Дозвольте попросити Вас залишатися таким же осяйним, чудовим і доброю людиною. Кажуть, що коли падає зірка, є можливість реалізувати свої бажання та мрії. Будьте пильні, адже сьогодні міріади світил будуть прагнути впасти у Ваші обійми!

***

Люба, вітаю тебе з днем народження! Бажаю нескінченної краси, молодості і жіночності, радості і натхнення, здоров'я і достатку, достатку, забезпеченості і достатку. Нехай твої мрії радують своїм звершенням. Любові тобі і благополуччя!

***

З Днем Народження, королево доброти! Бажаю, щоб цей рік був сповнений приємних речей, несподіванок, закоханості, яскравих зустрічей, подорожей, шопінгу, ніжності, романтики і хороших новин! Ставай ще красивіше, ще лагіднішою, ще розумнішими, багатшими, потрібніше, цікавіше і щасливішим! І бажаю чудово відсвяткувати День твого Народження!

***

Джерело: happybirthday.co.ua