Поздоровлення з днем народження хлопцеві

Їде машина, шофер твердо тримає кермо, де потрібно — поверне, де потрібно — їде прямо, де обжене, де пригальмує. Побажаємо нашому імениннику, щоб він також твердо тримав кермо свого життя в руках. Де потрібно — прискорював, де гальмував, і щоб не заносило на поворотах, не летів у кювет, і щоб мотор і інші вузли працювали надійно!

***

Будь самим сильним, мужнім і душевним! Нехай тобі все і завжди вдається з особливою легкістю, яка нікому більше не властива! Смійся в обличчя всім перешкодам і обставин! Бажаю тобі прожити життя тільки таку, яку ти сам хочеш! Бажаю величезної любові, адже без цього щастя недосяжне! Успіхів у всьому успіху і удачі! Нехай збудуться твої мрії! З Днем Народження!

***

Що потрібно для щастя? Щаслива родина, рідні та близькі люди поруч, любов, творчість і яскраві емоції. Так нехай твоє життя буде саме такою!

***

Чудовий, веселий, найкращий хлопець у світі, з днем народження тебе! Нехай попереду тебе чекає дивовижне і успішне майбутнє, гідне такого хлопця, як ти! Позаду нехай підтримує міцна сім'я і любов, адже кращого тилу в світі не знайти, а прямо зараз давай насолоджуватися твоїм днем народження!

***

Ти справжній, серйозний і простий, для мене ти крутіше всіх. Дорогий мій іменинник хочу від усього серця привітати тебе з днем народження і побажати, нехай твоя юність не буде для тебе перешкодою в досягненні задуманих цілей та у виконанні заповітних бажань. Бажаю бути сміливим, стійким і харизматичним, адже життя любить справжніх чоловіків, до яких належиш і ти!

***

Традиційно — здоров'я та щастя! Будь щасливим кожен день і кожну годину свого життя, нехай здоров'я буде таким щоб ти про нього навіть і не згадував! Нехай поруч буде улюблена жінка, нехай у домі панує добробут і достаток, хай з легкістю збуваються всі плани і мрії! І нехай кожен рік протягом ще довгих-довгих років ми все так же відзначаємо твої успіхи і радіємо твоїм успіхам.

***

Хтось сьогодні став на рік старший і розумніший. Хто б це міг бути? Думаю, ти і сам знаєш, а я краще тебе привітаю! Нехай тебе обходять стороною засмучення, нехай все буде гладко на роботі і вдома!

***

Хочеться привітати з днем народження класного хлопця та гордовитого красеня! Нехай у твоєму житті завжди горить іскорка удачі, турбота близьких і вірність друзів оточує тебе з усіх сторін, сумні дні обходять стороною, а запал і сміх, ніколи не покидають твоє серце! Радуйся, самовдосконалюйся, і не бійся нових відкриттів!

***

Ти самий милий, самий бажаний, самий коханий, самий мій головний! Завжди: зараз і в майбутньому, ти мій єдиний і неповторний! Моя пристрасть і любов зростає до тебе з кожним днем, проведеним разом! З Днем народження, мій бог

***

Сьогодні ти став старшою ще на рік! Бажаю цінувати кожен прожитий мить, всі години і дні, які роблять тебе розумніший і досвідченіший, всіх людей, які залишаються поруч і підтримують! Добивайся свого і завжди прагни до більшого! Вітаю!

***

З днем народження, мій любий! Бажаю тобі щастя й удачі, хай щастить у всьому завжди і здоров'я буде міцним. Бажаю, щоб збувалися всі мрії, і стала життя твоє прекрасніше. Нехай сяють радістю очі, і настрій буде класним!

***

Друже, вітаю! Очевидно, ти хлопець молодий, успішний, з біса привабливий і харизматичний. Від усієї душі бажаю, щоб твої амбіції реалізувалися, і ти досяг всього, про що мрієш! Бажаю тобі любові і романтики, яка буде надихати і направляти тебе! З Днем Народження!

***

Сонечко моє рідне, після нашої зустрічі ти став для мене і батьком і братом і коханим, і другом. Ти можеш поєднувати в собі те, що не може, на перший погляд, уживатися в одній людині: силу і ніжність, розум і вміння дуріє, тонке почуття гумору і надзвичайну серйозність. В залежності від ситуації ти можеш наполягти на своєму, а можеш для користі справи поступитися своїми принципами. Так прийми ж, у свій день народження мої щирі вітання і побажання. Нехай всі твої мрії завжди збуваються, а горе і біда обходять стороною.

***

З тих пір як я зустріла тебе коханий, я ще досі боюся прокинутися. Бо ще думаю що це сон. Адже зустріч з тобою, і подальші наші відносини, для мене здаються прекрасним сном. І я боюся прокинутися. Якщо це сон, то я готова спати вічно, щоб не розлучатися з тобою ні на мить. А якщо це реальність, то ти зміг зробити моє життя казкою. Знай улюблений, що моє серце належить тобі, цілком і повністю. Знай, що моя душа, прив'язана до твоєї навіки. Є такий вираз - «Разом і назавжди». Так от я хочу, щоб так було у нас. Адже з тобою, я повірила в любов. Я випробувала на собі всю красу цього почуття. З днем народження сонце.

***

У цей прекрасний і світлий Твій День народження хай буде сонце яскравим, а небо світлим і чистим. Нехай ніщо не обмежить Твої можливості в майбутньому. Бажаю Тобі завжди бути відкритим до нових ідей, радісно сприймати кожен прожитий день, - нехай кожна хвилина привносить у Твої плани нові перспективи, здатні змінити життя на краще. Живи креативно і цінуй кожен момент!

***

У кожного віку є свої переваги. В юності ти був замріяний, беззаботен і сміливий. У зрілості, вже набравшись мудрості, здійснив деякі свої мрії, облаштував своє життя, зробивши її більш розміреним, але пот раніше насиченою. І сьогодні, коли ми відзначаємо твій день народження, хочемо побажати нехай з приходом кожного нового віку життя змінюється тільки на краще, даруючи нові цілі і позитив від досягнення старих. А молодечий запал та прекрасний настрій не залишу тебе ніколи!

***

Коханий, мені пощастило в житті, що я зустріла тебе. Ти справжній чоловік. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою, тільки ти даруєш мені любов і ласку. У тебе сьогодні день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе зі святом. Нехай сьогодні буде краще, ніж вчора. Бажаю величезного успіхів на роботі, високого кар'єрного росту. Будь коханим і бажаним, нехай моя любов завжди оберігає тебе. Йди завжди вперед, і не бійся ніяких перешкод на шляху. Нехай весна завжди живе в твоєму серці.

***

Я вітаю Вас, дорогий іменинник, з цим чудовим святом - Днем Вашого народження! Бажаю, щоб рівною атласною, м'якою стрічкою стелилась Вам під ноги життєва дорога! Нехай на ній не буде нерівних швів, зазубрин, проломів. Ідіть вперед весело, з оптимізмом дивлячись у майбутнє!

***

З днем народження! Всі сьогодні побажають тобі щастя, здоров'я і любові. Я знаю, що все це у тебе вже є, по-цьому прийми і мої побажання: якщо неба синього, якщо погоди — то сонячної, якщо одного — то вірного, якщо кохання — то всепоглинаючої! Нехай твої серце і душа залишаються такими ж молодими, як зараз, незалежно від цифр в паспорті!

***

Дорогий! Вітаю тебе з Днем твого народження! Я хочу, щоб ти знав: я дуже щаслива з тобою. Я до дрібниць пам'ятаю, як ми з тобою познайомилися, наше перше побачення, перший поцілунок! Ці моменти, ніби маленькі угольки, гріють мені серце. Щиро бажаю, щоб наша любов не згасла ніколи!

***

Дорогий мій і незамінний, найкращий у світі чоловік, самий добрий, сильний, щедрий і найулюбленіший! Вітаю з Днем народження і бажаю, щоб кожен твій день починався і закінчувався посмішкою, в серце постійно благоухала радість! Нехай тіло і душа твоя не старіють, а молодіють рік від року на радість усім, хто любить тебе! Бажаю: тілу — бадьорості, душі світу, голові — мудрості, рук — вміння! А всього тобі разом — щастя і любові!

***

Який він, справжній чоловік? Це людина, на якого можна покластися в будь-яку хвилину, якому можна довіритися, з яким можна просто поговорити по душах. Справжній чоловік – це мій улюблений. Я щаслива поруч з ним. Сьогодні, мій бажаний, відзначає свій день народження. Я від щирого серця вітаю тебе з перемогою. Нехай твоє життя тече спокійно і впевнено, як повна річка. Бажаю тобі удачі у всьому, міцного здоров'я, завжди гарного настрою та благополуччя.

***

Вітаю з Днем Народження! У цей день хочеться побажати побільше спонтанності, щоб життя не здавалася одноманітною і монотонною, щоб кожен день радував і запам'ятовувався, як щось особливе. Ну і, звичайно ж, міцного здоров'я і сил постійно рухатися далі!

***

У світі стало на багато більше добра, любові і краси, якби було більше людей, схожих на тебе, мій коханий чоловік. Ти – моя мрія, мій ідеал. У тебе чудовий, просто ангельський характер. Ти в усьому моя опора і надія. Сьогодні твій день народження. Я щиро вітаю тебе з таким чудовим святом. Нехай у тебе все складеться, як ти захочеш. Хай завжди і у всьому тобі щастить. Бажаю величезних успіхів тобі у всьому, міцного здоров'я і гарного настрою. Нехай неодмінно збудеться твоя заповітна мрія.

***

У дикій природі лев – цар звірів. Я бажаю бути тобі таким же сильним і сміливим, як лев. Тільки не бери приклад з цього сильного звіра абсолютно в усьому, тому що леви дуже ліниві і не приносять видобуток. Пам'ятай, що з мавпи людину зробив праця. Нехай негаразди стануть для тебе дрібницями, і ти ніколи не будеш сумувати. Сьогодні, в твій день народження, горітимуть свічки, і я хочу, щоб ти загадав своє найзаповітніше бажання!

***

Чудового хлопця вітаю з днем народження і від душі хочу побажати максималізму в щастя і успіх, романтизму в коханні та стосунках, модернізму в справах і життя. Будь завжди на хвилі оптимізму і веселощів, оточений променями світла і добра.

***

Джерело: pryvitalka.co.ua