Найкращі привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові

Найкращі привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові

Коханий мій, єдиний і найкращий чоловік на світі. Ти для мене відрада і нагорода. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою на світі. Сьогодні в тебе свято – день народження. Я міцно обіймаю і гаряче цілую. Нехай сьогодні неодмінно збудуться усі твої бажання. Нехай тобі завжди, всюди щастить. Бажаю тобі, моя радість, міцного здоров'я, довгих і щасливих років життя. Будь завжди веселим і ласкавим. Нехай всі печалі та турботи тікають від тебе без оглядки. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Дорогий! Вітаю тебе з Днем твого народження! Я хочу, щоб ти знав: я дуже щаслива з тобою. Я до дрібниць пам'ятаю, як ми з тобою познайомилися, наше перше побачення, перший поцілунок! Ці моменти, ніби маленькі угольки, гріють мені серце. Щиро бажаю, щоб наша любов не згасла ніколи!

***

Улюблений мій чоловік, моя опора, пристрасть, удача, мій герой, з днем народження тебе. Бажаю бути завжди впевненим у собі і нічим невразливим, бажаю твердо стояти на своєму і залишатися непохитним. Удачі та достатку, здоров'я і успіху, мужності і рішучості, міцної дружби і щастя в нашій історії кохання.

***

Коханий, дякую тобі за те, що ти є! Я бажаю, щоб з кожним роком ти ставав все успішніше і щасливіше, а я тобі у цьому обов'язково допоможу! Бажаю тобі багато сил, міцного здоров'я, яскравих життєвих планів та їх здійснення, а також все, чого ти сам собі бажаєш! Пам'ятай, що я тебе дуже люблю і завжди буду поруч!

***

Я вітаю тебе з Днем народження і бажаю тобі завжди бути таким же мужнім, добрим і ласкавим, мій герой, немов прийшов з казки! Будь щасливий, любий мій, нехай у твоїй душі завжди звучить музика щастя, і всі мрії збуваються!

***

Рідний мій, я від усього серця вітаю тебе з Днем народження. Що можна побажати тобі, адже я хочу знати, що ти насправді можеш бути справді щасливим? Хочу я побажати безмірного щастя, від якого буде танцювати душа і серце співати. Бажаю тобі добра і позитиву, стійкості в будь-яких життєвих ситуаціях. Нехай року, які проходять, дарують тобі тільки все найкраще. Рідний мій, будь ласка, не смутку з приводу того, що час біжить вперед і його не зупинити, адже час дарує емоції і незвичайні події, дозволяє зберігати віру в прекрасне майбутнє. Хочу бути завжди поруч з тобою і використовувати всі можливості для того, щоб наші відносини ставали все більш міцними і міцними. Рідний мій, я насправді вірю в те, що ми зможемо бути разом, незважаючи ні на що. З Днем народження я вітаю свій скарб, яке подарувала мені сама доля.

***

Любий, коханий мій! Сердечно вітаю тебе з цим радісним днем – Днем твого народження! Я дуже рада, що ми з тобою разом. Мені подобається дивитися з тобою фільми, ходити по магазинах або навіть просто вечеряти. Я ціную кожну хвилинку, проведену поруч з тобою! Щастя тобі, любові і добра!

***

Мій самий улюблений і дорогий! Вітаю тебе від усієї душі бажаю, щоб всі твої починання знаходили відгук, щоб всі твої мрії реалізовувалися, а в душі завжди панувало літо! Перебувати поруч з тобою — це щастя, адже ти вічне джерело натхнення для мене, і я дуже тебе люблю! Нехай твоя енергія ніколи не вичерпується, вірні друзі завжди приходять на допомогу, і усмішка не сходить з твого обличчя!

***

Коханий, вітаю тебе з днем народження! Сьогодні мені представився прекрасний привід нагадати тобі про те, який ти чудовий і як сильно я люблю тебе. Ти — справжній скарб, власницею якого мені пощастило стати! Дозволь побажати тобі у цей святковий день всіх благ, про які мріє кожна людина: здоров'я, мудрості, терпіння, успіху у всіх справах, фінансового благополуччя. Нехай твій життєвий шлях завжди яскраво освітлює сонце, в душі панує гармонія, а в серці не вщухає чарівна мелодія нашої любові, яка з кожною хвилиною стає все міцніше. Я також бажаю, щоб твій день народження наповнили приємні сюрпризи, задерикуватий сміх, душевні розмови, щирі вітання і радісні миті, які запам'ятаються тобі на все життя. Будь щасливий, милий — сьогодні і завжди!

***

Ти мій коханий хлопець. З тобою мені дуже весело проводити час. З тобою я навчилася мріяти і вірити в чудеса. Про тебе я точно можу сказати, що ти чарівник, а не казкар. Нехай всі твої мрії збуваються, і нам з тобою буде комфортно разом. Люблю тебе і вітаю, а також бажаю, щоб наші відносини тривали цілу нескінченну вічність!

***

Мій рідний, лагідна людина. Ні в кого немає таких ніжних і ласкавих губ, таких красивих блакитних очей. Мені хочеться потонути в твоїх бездонних очах, і розтанути від твого ласкавого дотику. З Днем Народження, милий, єдиний.

***

Найдорожчий мій чоловік! Сьогодні в тебе свято – День Народження! Хочу побажати тобі добра і миру, щастя і удачі, влади і слави! Хочу, щоб ти міг пишатися своїми вчинками і радував своїх близьких! Бажаю тобі побудувати будинок, народити сина, посадити дерево. Одним словом, пам'ятаєш, як у Горького: щоб не було болісно боляче за безцільно прожиті роки!

***

У день народження хотілося б привітати тебе і від усього серця побажати фінансового благополуччя і досягнення цілей. Нехай робота приносить задоволення і радість, нехай здійсняться найзаповітніші мрії, бажання реалізуються, а друзі не загубляться.

***

Коханий, вітаю тебе з днем народження! У цей святковий день ти отримаєш багато всіляких побажань від друзів і рідних, але я б хотіла, щоб моє привітання було для тебе особливим. Ці слова я вкладаю частинку себе і подумки шлю тобі разом з цим привітанням міцний поцілунок і ніжний обійми. Мені неймовірно пощастило бути твоєю дівчиною, і я часом не вірю свого власного щастя. Спасибі тобі за те, що ти є в моєму житті! Я від усієї душі бажаю тобі позитивного настрою, удачі у всьому, бадьорості духу і тіла, казкового везіння. Нехай моя любов до тебе стане твоїм добрим талісманом, який буде притягувати позитивну енергію і охороняти тебе від бід. Нехай будь-яке починання незмінно приводить тебе до успіху, а кількість твоїх перемог і приємних відкриттів постійно зростає! Я впевнена, що ми відмінно відсвяткуємо твій день народження і будемо з теплотою згадувати це яскраве і радісне подія!

***

Сьогодні День народження у одного чоловічка, без якого я вже просто не можу дихати. Любимочка мій, хочу привітати тебе з тим, що ти став ще на один рік старше, а це означає, що наближається час, коли ми з тобою одружимося. Так, уяви собі, що цей час вже зовсім скоро настане, тобі все одно нікуди подітися. Я хочу побажати тобі, щоб твоя дружина була дуже тихою, скромною і слухняною дівчиною, яка весь свій час присвячувати своєму коханому чоловікові. Обіцяю, що спробую відповідати всім цим якостям, тому що все своє життя я збираюся прожити виключно з тобою. У нас буде крута сім'я, бо ти у нас крутий, а я красива. Це найголовніші складові будь-якої успішної сімейної пари. Відмінного настрою тобі і всього найкращого. Нехай робота буде приносити тобі задоволення, а вдома завжди чекатимуть смачні десерти.

***

Мій коханий, з днем народження! Як я рада, що доля подарувала мені такого хлопця, як ти і мені теж хочеться стати для тебе таким же дорогим подарунком, з яким ти захочеш провести все своє щасливе і довге життя, не розлучаючись зі мною ні на секунду!

***

У день народження світлий, радісний такий побажаю своєму, ніжного і чуйного, чистому і коханій людині в цьому світі щастя і любові до небес. Бажаю тобі цінувати кожен день нашого життя, частіше посміхатися, і, звичайно, частіше улыбать мене. Мій ніжний кошеня, нехай тобі буде не займати терпіння, душевної теплоти і успіху. Нехай твій бізнес процвітає, хай твої співробітники обожнюють тебе. Бажаю тобі зрозуміти, що все в цьому житті чудово і дивно. Ти живеш не даремно!

***

Будь витриманим, як коньяк, свіжим, як морська хвиля, і пристрасним, як танець фламенко. Я тебе люблю і бажаю тобі ніколи не хворіти, ставати ще впевненіше в собі і ніколи не втрачати спортивної форми. Нехай тебе поважають колеги по роботі, нехай всі мрії стають реальністю, а друзі будуть самими вірними. Люблю тебе і вітаю з народженням!

***

Я так довго шукала своє щастя, гналася за ним і знову помилялася. А воно тихо увійшла в моє життя, і тільки потім я зрозуміла — ось воно. І навіть веселка здалася мені чорно-білої порівняно з моїм щастям. Це щастя подарував мені ти. І ім'я йому — любов. З днем народження, мій самий найкращий і самий улюблений на світі чоловік!

***

Нехай поруч будуть тільки Віра і Надія. А Любов у нас вже є

***

З Днем народження, мій дорогий чоловік. Бажаю тобі непохитно йти до своєї мети, бажаю незабутніх вражень. Завжди залишатися такою ж життєрадісною, смішним і веселим.

***

Бажаю тобі ароматних троянд, бажаю тобі діамантів зірок, бажаю тобі повірити в долю, бажаю тобі я любити на біду! Чоловік мій вірний і чистий, бажаю в день народження тобі, щоб було все у твоєму житті чудово!

***

Мій коханий чоловік, я знаю, наскільки нам важливо бути разом і проходити життєвий шлях, взявшись за руки. Знаєш, в майбутньому буде саме так. Вірю в те, що будь-які сварки ми зуміємо залишити в минулому, адже ми ідеально підходимо один одному. Як багато наших знайомих говорить про те, що в нашій парі втілюються найкращі уявлення про кохання і романтики, пристрасті і ніжності. Милий, я хочу привітати тебе з Днем народження, побажати найкращого. Я вірю в те, що ми обов'язково будемо разом і зуміємо подарувати один одному багато позитивних емоцій. Нехай моя ніжність зігріває тебе завжди, кожен день і, звичайно, спрямовує в потрібному напрямку. Сподіваюся, що моя любов, захист Господа обов'язково відведуть від тебе будь-які небезпеки, а надія твоя на досягнення поставлених цілей сприятиме набуття справжнього щастя. Прийми від мене найщиріші та найтепліші слова в вигляді привітання.

***

У День народження прийнято вважати року. Кажуть, що вони – це наш багаж, який ми несемо через життя, збираючи у нього все, що з нами трапляється. Але навіть самі місткі валізи одного разу може переповнитися. Тому сьогодні ми тобі бажаємо, щоб твій надійний корабель, впевнено розсікаючи хвилі Долі, завжди мав на своєму борту Щастя і Радість, Любов і Здоров'я, Успіх і Удачу, Мрії і Друзів.

***

Сонце моє яскраве, ти освежаешь моє життя променями надії, радості і добра! І я хочу, щоб ти в моєму житті світив мені, як можна довше!! Коханий мій промінчик, з Днем Народження! Бажаю, щоб твоє яскраве сяйво не затьмарювали похмурі хмари смутку, нехай погода у тебе на душі буде сонячної цілий рік! Бажаю тобі яскравих подій, сприятливих рішень питань, радісних новин, успішних починань, світлих намірів добрих вчинків і легкої удачі! І хоч ми з тобою тільки зустрічаємося, я не шкодую, що познайомилася з тобою! У мене на тебе великі плани, мій улюблений хлопчик! Спасибі тобі, що з усіх дівчат, які в'ються навколо тебе, ти віддав перевагу мені! Хочу наші відносини робити краще з кожним днем, з кожною зустріччю, з кожним телефонним дзвінком! Залишайся таким же гідним хлопцем у моїх очах завжди! Люблю тебе, мій дорогий!

***

Мені радісно від того, що ми зустрілися з тобою, що її величність Доля звела нас разом і ми любимо один одного! У твій день народження я бажаю тобі тільки найкращого, ти безперечно вартий цього! Ніколи не сумуй, прагни вперед до перемог, як у кар'єрі, так і в стосунках. З днем народження!

***

Дорогий, єдиний, коханий! В цей день у мене одне побажання – щоб ніщо не затьмарювало твоїх очей. Нехай у них завжди світиться радість, а на губах – така рідна, ніжна, бажана посмішка! Не можу втриматися, щоб тебе поцілувати!

***

Джерело: iwish.co.ua