Привітання з днем народження татові від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження татові від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою

Тато, бажаємо тобі тихої гавані сімейного щастя і гучного свята гідних перемог. З днем народження, дорогий.

***

Ти – мій найдорожчий чоловік на Землі, моя опора, моевдохновение! У день народження бажаю тобі, татусю, бути такимже міцним і надійним, добрим і сміливим, відважним і милим, яким ти є зараз!

***

Мій хороший, добрий, таточку, прийми від доньки найтепліші побажання в день твого народження. Нехай все, що ти задумав, обов'язково збудеться, нехай удача супроводжує тебе завжди. Нехай твої поради, твоя мудрість допомагають мені у житті. Будь щасливий завжди, хай лише хороші новини приємно радують тебе. Міцного здоров'я тобі, мій рідний, величезного успіху у всіх справах, хороших друзів. Нехай те добро, яке ти віддаєш сім'ї, обов'язково повернеться до тебе з торицею.

***

З днем народження, тато! В цей день виникають в пам'яті всі пережиті разом яскраві події, всі радощі і випробування. І ти, мій рідний, коханий чоловік, завжди був поруч. Ти, немов капітан корабля, очолював нашу сім'ю, в будь-шторми і штилі виводячи її на правильний курс. Спасибі тобі за все, що ти робив, і за душу, яку ти в це вкладав. Бажаю тобі сил, енергії, любові та душевного піднесення на довгі щасливі роки. Нехай удача не покидає тебе ні на мить.

***

Ти – найпрекрасніший в світі людина, ти – мій любий татусь! У день народження хочемо дружно побажати тобі яскравих веселок на небі, ясних зірочок, золотих монет мішок, щоб лише для тебе навесні дзюрчав струмок, для тебе білим цвітом цвіли сади, для тебе смеялисьдети, для тебе співали птахи! Бажаємо у долі твоїй тільки радості, щастя неземного, добрадушевного! З днем народження!

***

Милий і найдорожчий у світі дорогий татусю, з днем народження! Нехай тебе неодмінно щодня радують близькі, посміхається сонечко і чекають лише приємні сюрпризи. Бажаю зберегти старанність, цілеспрямованість, життєрадісність та міцне здоров'я на довгі роки.

***

Мій дорогий тато! Цей день для всіх нас дуже важливим – адже сьогодні ти святкуєш свій День Народження. Я дуже пишаюся тим, що саме тебе я можу називати цим теплим і таким ніжним словом – татко. Безмірно вдячна долі за те, що вона подарувала мені тебе! В цей День я хочу побажати тобі завжди і у всьому бути вірним собі, не йти на поводу у звичайних слабкостей, рухатися по життю з гордо піднятою головою. Завжди залишайся таким же сміливим, мужнім, сильним чоловіком і, в той же час, таким добрим і милим, моїм найулюбленішим папулей!

***

Дорогий тато! В твій день народження, хочу зізнатися, що ти для мене еталон мужності і витримки. Все життя підтверджуєш це своїми вчинками. У них неймовірне терпіння і розсудливість. Так нехай у тебе завжди знаходяться сили йти вперед. Дякую за присутність поруч у важку хвилину!

***

Тато, залишайся таким же позитивним, сильним, сміливим, терплячим, справедливим, добрим, мужнім, мудрим, вірним, непередбачуваним, розсудливим, здатним підтримати словом і ділом у важкій ситуації.

***

З днем народження, дорогий тато. Бажаю тобі бравою витримки і міцних сил, відмінного здоров'я і світлої удачі, родинного щастя і достатку в домі, поваги друзів та любов рідних людей, безсумнівних успіхів у справах і, звичайно ж, усіх земних благ.

***

Нехай в день народження твій, татусю, всі рідні і близькі люди прийдуть засвідчити свою повагу і все, що вони побажають від чистого і независтливого серця нехай неодмінно здійсниться в найближчому майбутньому.

***

У світі до нас вже було сказано стільки слів про маму, але для мене особисто папа — це опора, надійність і тил. Спасибі Тобі, батьку, за виховання, суворість, принциповість і любов. Вони зробили з мене людину. Хай доля буде до Тебе прихильна і добра. Бажаю Тобі тільки здоров'я, адже все інше Ти звик добувати сам.

***

Мій любий татку, я хочу побажати тобі в твій День Народження міцного здоров'я, невичерпного оптимізму, якого ти нас навчив в житті. Нехай кожен день приносить тобі тільки радість і задоволення. З Днем Народження, мій рідний чоловік!

***

Побажаю тобі в день народження, мій татусю, щоб счастьебило золотий струменем у твій дім, щоб усі скарби світу вмить тебеоткрылись, щоб всі хвороби і вороги відступили! Бажаю тобі,

***

З днем народження, тато. Я бажаю тобі золотих гір, але не обіцяних, а підкорених, сталевого здоров'я, але не для випробувань і бід, а для радості і щастя кожного дня. Будь завжди молодий душею і крут собою в будь-якій справі. Удачі, благополуччя, любові сім'ї та веселого настрою тобі, тату.

***

Коханий мій таточку, моя надійна опора, підтримка і захист! З днем народження! Бажаю, щоб твоя доля налічувала ще багато-багато щасливих і захоплюючих років. Хочу, щоб на життєвому шляху тобі зустрічалися тільки чесні, добрі та відверті люди, здатні оточити тебе турботою і теплом, щоб ти зберіг такі свої якості, як мужність, готовність прийти на допомогу, сміливість і відповідальність. Нехай будуть нові перемоги, відкриття та досягнення.

***

Таточку, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб у твоєму житті було багато натхнення, ентузіазму та реалізованих ідей. Нехай усі твої починання досягають омріяного фіналу. Робота тішить і приносить задоволення на ряду з гарним настроєм і великими перспективами. Будь здоровий, сильний і щасливий!

***

Таточку, з днем народження тебе! Ти у нас найкращий у всіх відносинах: самий кращий на світі, найсильніший, найрозумніший і самий-самий коханий! Сьогодні ми хочемо побажати тобі завжди відчувати себе самим щасливим і бути самим здоровим!

***

Сьогодні ювілей у мого батька, чудового людини і справжнього чоловіка! Саме ти мені пояснив, що добре, а що погано, як жити і залишатися людиною, не втрачати сил йти до кінця, що головне в житті і що потрібно цінувати. Бути батьком – це важка робота, але ти впораєшся з нею відмінно. Нехай же твій позитив та життєва енергія ніколи не вичерпуються, а тільки прибувають з кожним новим днем народження!

***

Тато, я вітаю тебе з щасливим і особливим святом, з твоїм Днем народження. Вірю в те, що такий святковий день обов'язково повинен подарувати нові надії і можливості для успішного розвитку в майбутньому. Будь ласка, цінуй кожну мить, яку дарує тобі доля, адже воно дозволяє встановлювати взаємодію з усією всесвіту. Таточку, я бажаю тобі знання і розуміння того, що всі твої щирі побажання, заповітні мрії обов'язково знайдуть втілення в реальності. Хочу побажати тобі щастя і внутрішньої гармонії, відсутність тривог і сумнівів. Впевнена в тому, що ти зумієш ставати все більш щасливим, а енергія і активність, сили і здоров'я дозволять зміцнювати одержувану основу. Вітаю з Днем народження. Тато, я пам'ятаю про тебе і на насправді дуже сильно люблю. Ти – найкращий чоловік у всьому світі, самий турботливий і рідний.

***

Тато, вітаю тебе з днем народження! Бажаю міцного і могутнього здоров'я, чудового настрою багато приводів для щирої посмішки! Нехай всі твої мрії та починання виконуються, радують і дають відчуття задоволення. Щастя тобі і довгих років прекрасної життя!

***

Дякую тобі за любов, турботу, безмежне терпіння, увагу і розуміння. Я щаслива, що у мене є ти - прекрасний, життєрадісна, цілеспрямована, справедливий, добрий і люблячий батько. Для мене ти ідеал чоловіка! З днем народження!

***

В цей день сяє сонце по-особливому. Цілий світ бажає радості тобі — самого хорошого, розумного і доброго, самому улюбленому папі на землі!

***

Таточку, з іменинами тебе, людина дорогий наш! Від усієї нашої династії вітаємо тебе з цим чудовим, довгоочікуваним, урочистою подією, і бажаємо завжди плисти по життю на хвилі позитиву, надихатися і пізнавати нові обрії, бути собою і бути неповторним, яскравим і коханим! Бажаємо тобі натхнення, нових інтересів і, звичайно ж, підкорення нових висот! Хочемо побажати незгасаючого вогню в очах, невмирущої надії в серці, зростаючої волі в характері і безкрайнього ентузіазму, енергії і гармонії тобі у всьому і завжди! Пам'ятай, що твої діти, твоя сім'я, твої рідні люди, завжди будуть з тобою і за тебе, і ми завжди готові дружно тебе підтримати, навіть самі божевільні ідеї! Ти тільки живи, твори, созидай і ніколи не угасай, як сама яскрава зірочка на сімейному небосхилі! Нехай чекають на тебе попереду дні, повні сонячного світла і блискучого успіху!

***

З днем народження, тато. Бажаю, щоб в житті постійно були приводи для радості і посмішки, для веселощів і відради. Бажаю великих грошових купюр для всіх потреб і величезних можливостей для щастя. Нехай здоров'я ніколи не підкачає, нехай друзі не підведуть, нехай сім'я тебе міцно любить.

***

Батько і мати двічі наші творці: ми народжуємося фізично і народжуємося духовно під їх впливом і прикладом, вони багато в чому визначають наші установки, погляди, стереотипи поведінки та інше. І ось я з великим почуттям двічі кажу: за здоров'я мого дорогого батька! За здоров'я мого дорогого батька!

***

З днем народження, тату! Нехай не покине тебе удача, буде багатий улов, високою зарплата, справної машина і вірними друзі! Сімейного затишку, веселого дозвілля, приємних захоплень і душевного тепла!

***

Дорогий наш підводник! Сьогодні твоє судно через довгі 12 місяців прийшло з автономки і в тебе свято. І саме цей день співпав з Днем твого народження. Для твоєї родини – це велика подія. Нас переповнюють емоції і почуття радості безмежно. Хочеться побажати тобі північного здоров'я, невичерпного почуття гумору, безмежної любові. Хоча вона у тебе є. Нехай морські хвилі приносять тільки хороше, а погане йде з бурею і штормом. У цей знаменний день хочеться побажати тобі невичерпної життєвої енергії, душевного спокою. Кожен день з тобою приносить тільки радість і чудовий настрій. Залишайся таким як ти є. А ми безмежно тебе любимо і цінуємо прекрасним папулей!

***

З днем народження, мій коханий тато. Бажаю, щоб у тебе завжди вистачало часу на те, що для тебе важливо і цікаво, бажаю кожен день зустрічати з припливом позитивної енергії і бадьорістю душі. Сімейного щастя, успіхів у справах, міцного здоров'я і невичерпної любові серця.

***

В цей День я хочу побажати тобі завжди і у всьому бути вірним собі, не йти на поводу у звичайних слабкостей, рухатися по життю з гордо піднятою головою.

***

Ти – найпрекрасніший в світі людина, ти – мій любий татусь! У день народження хочемо дружно побажати тобі яскравих веселок на небі, ясних зірочок, золотих монет мішок, щоб лише для тебе навесні

***

Коханий мій таточку, я вітаю тебе з днем твого народження! Ти завжди був для мене прикладом того, яким повинен бути справжній чоловік! Я бажаю тобі залишатися таким же енергійним і не втрачати твого оптимізму!

***

Джерело: pozhelaniya.info