Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою

Нехай частинка цього свята завжди буде з тобою – відмінний настрій, посмішки та щирі компліменти! Бажаю тобі завжди дивитися на світ позитивно, берегти душевну гармонію і загадувати найнеймовірніші бажання! З днем народження!

***

Люба моя, сьогодні особливий день. День твого народження. І все, чого я хочу побажати тобі, — це щастя, радість, удача, а головне, здоров'я. Ти моя опора. І я кажу тобі спасибі за те, що ти давала мені все, про що тільки можна мріяти. Твої турбота і підтримка були безмежні, так само, як і моя любов до тебе. Будь же найщасливішою на світі, рідна!

***

Матуся, рідна моя, вітаю тебе з днем народження! Нехай твої очі завжди сяють щастям, хвороби й смутку обходять стороною. Будь коханою, гарною, завжди молодий і квітучою. Бажаю тобі весни в душі, добра, благополуччя, миру, тепла, радості. Я тебе дуже люблю!

***

Люба матусю! В твій День народження, у цей чудовий, світлий свято я найбільше бажаю тобі завжди залишатися такою ж, як сьогодні! Веселою і радісною, оточеній рідними і близькими, красивою і квітучою, адже ти у нас справжня цариця — ставна та горда! Я бажаю тобі доброго здоров'я, сил і натхнення! Я дуже люблю тебе, мамо, будь щаслива!

***

Моя мама для нас приклад справжньої жінки. На фотографіях молодості і сьогодні, в День народження, вона струнка, як берізка, красива і рум'яна, як казкова царівна, мама завжди весела, бадьора і щедро ділиться гарним настроєм з усією родиною, допомагаючи кожному посміхнутися і повірити: все нормально, а попереду — тільки найкраще. З мамою у будинку тепло і затишно, вона і смачно нагодує, і займе цікавою розмовою. Сьогодні ми вітаємо нашу маму і бажаємо їй, для початку, до ста років залишатися такою ж чудовою! Люби і будь улюбленою, адже з тобою життя твоєї родини – справжня казка!

***

Матуся, кохана, рідна, ми твоєю любов'ю свято цінуємо. Ми пам'ятаємо, як ти нас голубила, обіймала, за все тобі дякуємо. Живи ти довго, старості не знаючи, нехай будуть спокійні сни і легкі. Тебе ми дуже любимо, дорога, Бажаємо щастя, радості, любові!

***

Моя улюблена мамочка, за любов, турботу і тепло низький тобі уклін. Сьогодні, у день народження хочеться побажати тобі довгого життя, нехай реалізуються всі мрії. Щоб з роками побільшало тобі ще більше мудрості і краси, а всі хвороби забули дорогу в твій дім.

***

Чарівну жінку я вітаю з днем народження. Нехай буде прекрасним світ навколо Вас, нехай буде світлим і радісним кожен день, нехай в житті не буде смутку і печалі, нехай в холодну погоду зігріває тепло рідних і дорогих сердець.

***

Дорога, мила, єдина, золота, кохана, рідна ненька! З днем народження! Яке щастя мати таку маму, як ти. Ти завжди підтримаєш, і утешишь, і подбодришь, і зробиш, і даси пораду. Ти найважливіша людина в моєму житті. Матуся, бажаю тобі здоров'я на довгі роки, а ще весняного настрою і побільше радісних подій. Спасибі тобі за все, що ти для мене робиш!

***

Коли в родині мир, затишок і смачно пахне пирогами, коли чоловік любимо і всього іншого воліє вечори в колі родини, діти не пустують і навчаються старанно, коли кожен гість почуває себе бажаним, і коли в будинку немає ні сварок, ні печалей — таку сім'ю можна назвати по-справжньому щасливою. І сьогодні я хочу привітати мою маму, яка стільки років зберігає свій будинок і любить своїх близьких, дарує їм тепло свого серця! З Днем народження, мамо! Щастя тобі, нехай в душі завжди панує весна, нехай не буде ні печалі, ні турбот, нехай життя радує тебе!

***

Мила мама, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі добрих днів і радісних подій, щасливих емоцій і чудових ідей, чудового настрою та відмінного самопочуття, вірного блага і міцної любові.

***

Мама, найрідніша мені людина! Спасибі за те, що подарувала мені безцінний дар – моє життя. За те, що виховала з добротою, ласкою і турботою, вклавши у мене всі сили, не шкодуючи здоров'я, нервів і материнської любові. Сьогодні я вітаю тебе і дякую нескінченну кількість разів! Цілую і міцно обіймаю тебе, люба матусю!

***

Я тебе, рідна ненька, сьогодні вітаю з днем народження! Нехай всі негаразди підуть, забудуться непорозуміння, а залишаться тільки мир і благодать! Ти добра, терпляча і сильна, і ти цього заслуговуєш! Радій усьому, що дає тобі Господь! Адже у нього свій план! Нехай все буде добре!

***

Матуся моя улюблена, рідна моя, гарна! Вітаю тебе з днем народження! Я бажаю тобі довгих років життя, залишатися ось такою ж красивою, бути щасливою, коханою, радіти кожному дню, успіхів у роботі. Нехай здійсняться твої заповітні бажання, сімейного благополуччя, взаєморозуміння з близькими і достатку в домі.

***

Мамочко, ти сама промениста, оптимістична, струнка і взагалі чудова! Зі святом, добра, любові величезною, гарних вражень, будь джерелом тепла і нехай оточуючі тебе радують так само, як і ти їх своєю увагою і красою!

***

Мама – найрідніша людина, та, хто заколисує і пестить, піклується і береже...Сьогодні твій День народження, мама, і я хочу тебе обійняти, поцілувати в щоку і сказати, що я дуже-дуже тебе люблю! Нехай завжди світить сонечко в твоєму житті, завжди буде привід посміхнутися, а сюрпризи будуть тільки приємними! Ти для мене – самий необхідний і найдорожча людина на світі, і я завжди буду любити тебе! ©

***

Моє вітання сьогодні для коханої мами! Рідна, з Днем Народження! Спасибі тобі, що я народився, спасибі, що так вихований, спасибі за все, що ти для мене зробила! Тепер моя черга допомагати тобі. І якщо щось потрібно, звертайся : ) Я тебе дуже люблю!

***

Матуся моя мила, сама рідна і сама добра на світі! У День народження бажаю тобі довгого життя у здоров'ї і радості! Я тебе дуже люблю і хочу, щоб ти була дуже щасливою! Щоб на роботі тебе поважали, високо цінували, подруги просто обожнювали за твоє добре і чуйне серце, а чоловіки проводжали заздрісним поглядом, коли ви з татом йдете на прогулянку! Молодості тобі, бадьорості духу та благословення від Господа!

***

Улюблена моя мамочка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, радісних миттєвостей, жіночого щастя і ясного неба над головою. Нехай тебе оточують хороші люди і чудові вчинки, а серце ніколи не сумує.

***

Можна вирости зовсім великий, але для мами завжди залишишся крихтою. І я не хочу дорослішати! Я хочу завжди приходити до мами за доброю порадою, говорити, як люблю її, і любити всім серцем, як самого рідної, близької і дорогої людини! Люба матусю! З Днем народження! Залишайся молодою, красивою, життєрадісною і завжди будь щаслива!

***

Найголовніше в нашому житті-це здоров'я. Якщо є здоров'я, то все інше наживеться. Матуся в цей день я бажаю тобі бути завжди здоровою і веселою. Щоб у тебе завжди був прекрасний настрій. Щоб ти раніше була доброю і лагідною. Мамуля я бажаю тобі щиро і сильно любити і так само бути коханою. Будь щаслива матуся!

***

З днем народження, люба матуся. Ти — Милий Ангел, Моя Розумниця, Яскравий Промінчик, залишайся такою ж чудовою завжди. Мама, бажаю тобі чудових днів у житті, які будуть виконувати твої мрії, радувати тебе успіхами і дарувати щасливі моменти в колі улюблених людей.

***

У кожної людини є безліч друзів, знайомі і колеги по роботі. Але, ніхто з них не зможе зрівнятися з мамою. Адже тільки вона єдина людина, яка любить, незважаючи ні на що. Вона завжди підтримає і подарує найтепліші емоції. Зараз мені дійсно важливо, як вона буде себе почувати. Ось чому я сьогодні сиджу з тобою за святковим столом. Я хочу допомогти тобі відсвяткувати твій день народження. Як ти мені розповідала, раніше він був твоїм улюбленим святом. Ось чому сьогодні я постараюся зробити це свято для тебе казковим. Постарайся випробувати самі яскраві емоції. Відчуй те, що для тебе важливо. І як тільки пройде час, просто згадуй цей день як найприємніша подія в твоєму житті. І щоб не сталося, вір у себе, свої можливості і отримуй задоволення від життя.

***

Рідна моя мамо, мій турботливий чоловічок, моє серце! Хочу побажати тобі всього найкращого, що є на планеті. Нехай твої очі завжди сяють щастям, а здоров'я залишається міцним. Нехай тривоги і хвилювання забудуть дорогу в твій дім. З днем народження тебе, кохана!

***

Мила, рідна, сама чудова мама, в твій день народження я бажаю, щоб щастя твого серця з кожним днем прогресувало. Мамуль, ти — дивовижний чоловік, широка душа, світла посмішка, добрі очі, лагідні руки, прекрасний образ, і я щиро хочу і бажаю, щоб всі твої мрії, всі твої ідеї і задуми, всі твої імпульси і прагнення неодмінно ставали твоїми успіхами і досягненнями. І в цей день, і завжди сяй яскравіше зірок і залишайся найкращою!

***

Я завжди дивувався, як ти все встигаєш робити і вдома і на роботі. Тому хочу побажати тобі більше часу для улюблених справ. Нехай буде багато енергії для досягнення цілей! Удачі тобі, мудрості і терпіння – хоча тебе це вже все є!

***

Дорога матусю, я тебе вітаю з днем народження! Бажаю тобі від усього люблячого серця багато-багато щастя, здоров'я і доброго оточення. Нехай тебе не засмучують печалі і сірі думки, адже я знаю, як ти хвилюєшся про своїх близьких, часом навіть без причин. Побільше тобі приводів для радості, коли ти посміхаєшся стає світліше на душі. Бажаю процвітання в твоєму домі, сприятливих подій та самих теплих відчуттів.

***

Мамусю, в твоє свято скажу тобі, що ми дуже дорожимо твоєї щирої величезною любов'ю. Ми розуміємо, що з нею неможливо зрівнятися, але обіцяємо пам'ятати твої мудрі уроки, твою ласку і турботу. Ми обіцяємо у найважчі моменти рівнятися на твою силу і намагатися бути гідними тебе. Обіцяємо зробити так, щоб ти пишалася своїми дітьми, щоб ми були тобі підтримкою по всі дні твого життя. З днем народження!

***

Матуся, кохана моя! Я хочу поцілувати твої долоні і привітати тебе з днем народження. Я бажаю тобі моя рідна, щоб ніколи не торкалися тебе біди, щоб тільки від щасливого сміху зволожувалися твої очі. Здоров'я найголовніше тобі величезного, довгих, довгих років і радості щодня. Дякую, тобі за твої ласкаві руки, люблячі очі, добре серце. За підтримку, поради і твою безмежну любов.

***

З Днем народження, рідна моя, кохана мама! Я так тебе люблю, ціную і дорожу тобою, я б хотів подарувати тобі в долонях всі скарби світу! Де б я не був, я знаю, мене завжди чекає мама. Я можу прийти до неї і обійняти, розповісти про все, і ми разом порадіємо і згадаємо про те, яким було дитинство... Сьогодні твоє свято, і я хочу сказати, що ти все так само хороша, ти у мене сама турботлива, добра, краща мама! Сьогодні я бажаю тобі самого доброго, прекрасного, чарівного і бажаного! ©

***

Джерело: wishguru.co.ua