Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, українською мовою

Кохана сестричка! З самого дитинства, твій День Народження любимо усіма! І сьогодні ми в черговий раз ми ділимо з тобою радість урочистого дня! Вітаю тебе, моя рідна, моя люба, моя найкраща сестричка на світі! Нам є з тобою що згадати, нам є з тобою, про що поговорити завжди! Ми з тобою рідні не тільки фізично, але і духовно! І я безмежно дякую долі за те, що саме ти стала моєю сестрою! Я розділю з тобою навпіл всі повороти долі, всі печалі і радості, поверну твоє життя в бік удачі! Будь щаслива моя рідна, адже від блиску твоїх щасливих очей залежить щастя всієї нашої родини! Радуй нас своїм гарним настроєм, даруй нам щасливий погляд і нехай на твоїй душі завжди буде спокій! Ніколи не забувай про те, що поруч з тобою завжди знаходяться близькі люди, які готові безкорисливо любити тебе все життя! Сестричка, люблю тебе!

***

Сьогодні свято у тієї людини, яка любить підставляти мене перед батьками. Сеструля моя, звичайно ж, це ти, так що навіть не дивись на мене такими здивованими очима. Батьки вже, напевно, думають, що їх молодша дочка – справжня катастрофа, яка вічно все ламає і трощить. Але ж ніхто навіть не здогадується, що це все твої витівки. Але я все одно не уявляю своє життя без тебе. Так що мені доведеться привітати тебе з твоїм святом, а також побажати всього самого-самого, про що ти сама вже давно мрієш. Навіть не сумніваюся, що у тебе багато бажань, але ти їх старанно приховуєш. Тому я дуже хочу, щоб Всесвіт тобі допомогла реалізувати кожну з них. Сеструля, давай будемо відпочивати і веселитися по повній програмі, тому що сьогодні – особливий день, який буває лише один раз у році.

***

Моя сестричка подорослішала, але роки роблять її тільки красивіше і чарівнішими. У найбільш важливі і важкі моменти мого життя ти завжди була поруч, я ніколи цього не забуду і завжди дякувати Богові, що ти є у мене. Рідна, в день твого народження, задуваючи свічки на торті, подумай про найзаповітніше бажання, яке, я впевнена збудеться. Нехай тебе оточують не тільки рідні та близькі, а й справжні друзі. Я знаю, як важливо для тебе мати щасливу і міцну сім'ю, так от, нехай так і статися. В нашому житті, на жаль, не можна обійтися без проблем і прикрощів, я хочу, щоб їх було якомога менше в твоєму житті, якщо і з'являться, то зовсім незначні, які не зможуть зупинити тебе на шляху до заповітної мети. Бережи себе, сестричка і будь щаслива.

***

Дорога сестричко, я тебе вітаю з днем народження і хочу побажати широких просторів свободи і щастя твоєї душі, тільки добрих турбот і бестревожных клопоту, прекрасних відчуттів радості і любові, передчуття чогось чарівного і неймовірно цікавого.

***

В такий прекрасний день я просто не можу не привітати свою старшу сестреночку, тому що це свято буває лише один раз у році. Незважаючи на те, що ти багато разів скидала свої помилки на мене, але я все одно не можу уявити своє життя без твоєї участі. Я знаю, що ти багато сил прикладаєш для того, щоб досягти певного рівня в своїй професійній діяльності. Варто зізнатися, що я пишаюся і захоплююся тобою і твоєю цілеспрямованістю. Я дуже хочу, щоб ти добре відпочила і розслабилася, а то останнім часом ти дуже сильно втомилася. Я знаю, що твоя робота для тебе – це все, але повір, що потрібно вміти і відпочивати теж. Я бажаю тобі просто неймовірно запального святом, який буде сповнений крутих миттєвостей. З святом тебе, найкрутіша сеструля в цьому світі. Ти найкраща!

***

Сьогодні прекрасний день, у тебе, моя миля сестричка, день народження. За столом зібралися всі найкращі друзі і рідні. Дозволь обсипати тебе самими красивими компліментами, адже ти гідна тільки восхищенья. Нехай твоє життя струмує, як медова річка, хай дім буде повною чашею, і в ній завжди панує любов і повагу. Міцного здоров'я тобі, величезного щастя, чистої совісті, і всього найкращого. Нехай тільки приємні новини радують тебе. Лови удачу, і міцно тримай її за хвіст.

***

З днем народження, моя чарівна сестричка. Нехай цей день подарує нові ідеї і тільки радісні почуття, відчуття, мрії. Бажаю тобі, люба, такого світлофора на кожному кроці життя: червоний, щоб зібрати всю волю в кулак, жовтий — приготуватися до великих відкриттів і зелений — красиво і гордо домогтися всього, чого забажає твоє серце!

***

Я так відчуваю, що сьогодні у нас намічається крутий святковий день, тому що саме в цей день народилася моя молодша сестричка, яку я дуже сильно люблю. Пам'ятаю, що коли ти народилася, то я просто була найщасливішою на світі, тому що я розуміла, що коли ти підростеш, то я буду вчити тебе фарбуватися, заплітати кіски, красиво одягатися. Нехай цей чудовий день буде сповнений приємних спогадів, які потім будуть зігрівати тобі душу в зимовий час. Сеструля моя, нехай всі твої мрії та бажання виконуються, а я вже заради цього точно все зроблю. Мені хочеться, щоб ти була завжди здорова, так що ніколи не скидай шапку в зимові місяці, а то ти у нас любиш цю справу. А ще ти ненавидиш рукавички, так що буду боротися і з цією поганою звичкою. Щасливого святкування тобі! Ось побачиш, що все буде круто.

***

Дорога і улюблена моя сестра, я хочу привітати тебе з днем народження! В цей чудовий день ти з'явилася на світ і з'явилася своєю посмішкою все навколо. Я бажаю тобі, щоб ця усмішка вела тебе по життю і висвітлювала шлях. Нехай всі твої найзаповітніші мрії виконуються, а цілі, які ти себе поставиш, досягалися одним рухом руки. Я бажаю тобі, щоб друзі завжди були поруч, здоров'я міцним, а щастя безмежним!

***

Сестричка, завжди будь кохана і щаслива! Нехай тебе частіше балують доля і удача! Привабливість і чарівність притягують погляди, посмішка зачаровує!

***

Бажаю тобі всього самого прекрасного, такого ж чистого і щирого як ти сама! Бажаю, щоб мрії збулися і всі сьогоднішні побажання перетворилися в реальність! Нехай доля тебе любить і балує, дарує добрих і відданих людей навколо! Спасибі, що ти є!!! З Днем Народження!

***

Моя сестричка! Тобі бажаю, дорога, щоб ранок завжди починалося з смачного і ароматного сніданку на столі. В магазині, щоб цілий рік були розпродажу і тобі робили великі знижки. Щоб у вазі був букет незрівнянних квітів, а коханий чоловік носив тебе на руках не втомлюючись!

***

Моя рідна сестричка, з днем народження! Дякуємо життя, що подарувала мені таку чудову частинку, адже ми з тобою як єдине ціле. Будь завжди здоровою, щасливою і радісною. Нехай життя завжди дарує тобі приголомшливі емоції, нові яскраві враження і повну скарбничку спогадів. Зі святом, і проведи цей день на повну котушку!

***

Сьогодні самий світлий, самий добрий свято – день народження моєї улюбленої сестрички. Від всього серця вітаю тебе з особистим святом. Нехай всі твої, бажання перетворяться в реальність, нехай доля буде благосклонною до тебе. Нехай тільки приємні новини заходять у твій дім, нехай щастя буде нескінченним. Я, як і в дитинстві, буду оберігати тебе від неприємностей. Прийми від брата щирі і ніжні компліменти. Будь завжди енергійною, життєрадісною, і ніколи не сумуй.

***

Моя дорога сестричка! Я хочу привітати тебе своїми словами. Ти відкриваєш для мене світ можливостей. Ти свідок моїх падінь і злетів, ти бачиш у мені найгірше і найкраще і все ж любиш мене. Ти мій вірний партнер і супутник по життю. Ти людина, яка без слів зрозуміє, що я відчуваю, навіть не бачачи мого обличчя. Ти мій учитель, наставник, захисник. Ти для мене цілий всесвіт, така тепла і світла, яка дарує мені відчуття комфорту й умиротворення. Я знаю, що з тобою не можу прикидатися і бути собою, бути чесною зі своїми емоціями. Адже ти все зрозумієш і даси мені слушну пораду. Адже так і роблять справжні сестри. Я сподіваюся, що твій день яскравий, зворушливий і особливий. Якщо ні, то я докладу всі зусилля, щоб він став саме таким. Тому що, це те, чого заслуговує моя наймиліша і безцінна сестричка. Давай святкувати твоє життя гучно і яскраво! Ти для мене найкраща у світі, будь ласка, не забувай про це!

***

Кровиночка моя, сестричка, сьогодні справді твій день! Нехай і в цей, і в будь-якій іншій годину і хвилину ти відчувала себе потрібною, важливою, коханої і незамінною! Впевнена, що все, чого б ти не побажала, неодмінно збудеться завдяки твоєму розуму і таланту! Люблю!

***

Сестра! Здоров'я відмінного, посмішки життєрадісною, яскравого настрою! Бажаю тобі безмежного жіночого щастя, захоплюючою життя, багатогранною, цікавою, з радісними клопотами, геніальними задумами і запаморочливими перемогами! Щоб протягом всього життя тебе супроводжувало везіння! Будь безмірно щаслива, сестричка, а я зі свого боку у всьому тобі буду допомагати! Будь такою, якою я тебе знаю, не міняй свій золотий характер, адже, в тобі стільки позитиву! Відчуй повноцінність життя, прокидайся вранці щасливою і зберігай це почуття роками! Нехай всередині тебе ніколи не засохне джерело доброти! Іди за життя вперто, напролом! Успіхів, енергії, натхнення! І тільки вперед до нових висот! Сімейного благополуччя, любові близьких і виконання всіх бажань! Ти для нас кожен день, як блага вість, коли ти поруч, завжди яскраво світить сонце! Ми любимо тебе і ти наше сонце!

***

Вітаю тебе з Днем Народження! Мені дуже пощастило з сестрою, адже ти — найкраща на світі. Нехай сьогодні у тебе буде прекрасний день, а завтра — ще краще, післязавтра — краще, ніж ці два... і так далі. Нехай всі мрії збуваються, всі ідеї виявляються відмінними, а кохання — яскравим. Будь щаслива!

***

Чому ж мені так сліпить очі? Так це ж моя сестричка посміхається! Найрідніша, сама красива і ласкава сестра! Твій день народження — найкраще свято для мене! Я б зірвала для тебе сонце і місяць з неба, та тільки ось не знайдеться для них підходяща ваза, а твої пальчики можуть обпектися. Та й навіщо такі подарунки тієї, що сама затьмарює будь-яку зірку?! Довгих років життя, дорога, вдалих починань і успішних завершень, моря кавалерів і одного єдиного принца, який буде піклуватися про тебе, як про королеву. Нехай ніколи не меркне світло твоїх чудових очей, в яких можна потонути, нехай кожен день для тебе буде святом! Радість моя, будь щасливою і люби життя, яке дається нам лише один раз. З днем народження!

***

Сестричка, в цей день, день твого народження, хочу побажати тобі того, чого бажаю собі. А значить тільки найкращого. Блакитного неба, сонця, подорожей, повні кишені грошей, домашнього затишку, сімейного щастя і тисячі прекрасних і радісних моментів.

***

Ми завжди з тобою були найбільш близькими і рідними, так як долали всі труднощі разом. Незважаючи на всі наші сварки, часом нерозуміння - завжди були причини пишається і захоплюватися тобою. Хочу побажати тобі залишатися такою ж життєрадісною і щасливою. Головне, не втрачай тієї доброти, яка допомагала мені вірити, що в світі ще залишилося щось хороше. З днем народження, нехай збудуться всі твої найпотаємніші мрії!

***

З Днюшкой тебе, прекрасна сестричка! Ти вже така доросла стала, жіночна і красива. У тебе вже є своя дорога косметика, багато гарної, модного одягу і ти вже не береш мою. Бажаю тобі на твоєму шляху знайти своє покликання, місце в цьому житті. Взаємної тобі кохання, справжнього жіночого щастя.

***

Сестра! З Днем Народження! Я бажаю тобі гори щастя і океани любові, я бажаю тобі стільки сил, щоб ти могла звернути гори і дотягнутися до зірок, я бажаю тобі здійснення всіх твоїх бажань, навіть тих, які ти ще не встигла побажати! Я бажаю тобі найміцнішого на світлі здоров'я і ангельського терпіння, якого вистачить на всі складнощі, якщо раптом тобі доведеться з ними зіткнутися! Я бажаю тобі уникнути всіх негараздів в житті і завжди сміливо йти вперед, ніколи не опускаючи голову, я бажаю тобі неймовірної удачі у всьому, що ти робиш або будеш робити і успіху у всіх твоїх починаннях! Я завжди вірила в тебе, і буду вірити, тому, що ти сама неймовірна сестра на світі. Радості тобі, щастя і любові.

***

Мій близький і рідний по крові чоловічок, моя улюблена сестричка, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай особистий свято принесе тобі удачу і гарний настрій, нехай доля буде благосклонною до тебе. Міцного здоров'я тобі, рідна, величезного щастя, чистої совісті та всього самого найкращого. Нехай найяскравіша зірка завжди освітлює твій шлях, нехай надія, віра і любов будуть твоїми вірними супутниками по життю. Нехай життя буде солодким, як малина, а справи в повному ажурі.

***

Як шкода, що день народження буває тільки раз у році. Адже саме в цей день тебе закидають комплементами, поздравленьями та подарунками. Мила сестричка, сьогодні в тебе особисте свято. Бажаю скористатися моментом, і залучити до себе якомога більше уваги. Нехай всі твої можливості співпадають з желаньями, нехай доля завжди посміхається тобі, хай щастить у всьому, завжди. Величезного щастя тобі, рідна, повного гаманця, миру і всього самого найкращого. Нехай Господь оберігає тебе від усіх невдач.

***

Моя улюблена скалка, моя реготуха, вірна подружка і кровний родич, вітаю тебе з днем народження. Сістер, нехай у твоєму житті буде гідний містер, який буде виконувати всі твої примхи, нехай твоя різнобічність дозволяє бути і милою дівчинкою-ромашкою, і прекрасною трояндою-очаровашку, і зводить з розуму сакурою.

***

Джерело: pryvitach.co.ua