Найкращі привітання з днем народження подрузі

Найкращі привітання з днем народження подрузі

Для кожної жінки її День народження — це той самий свято, коли відчуваєш себе королевою, а гості — ні, зовсім не піддані, але близькі люди і вірні друзі. Подруга! Я бажаю, щоб доля завжди була до тебе по-королівськи щедрою, обдаровуючи найціннішим – хорошим настроєм, здоров'ям, любов'ю та натхненням!

***

Дорога (ім'я подруги), з Днем народження! Дуже складно бажати що-небудь людині цілісному, самодостатнього, що живе в гармонії з собою і навколишнім світом. Ти – світла, яскрава, ти – людина-свято. Нехай кожен день буде дарувати тобі нове відкриття і підносити сюрпризи. Нехай наша дружба з кожним роком тільки міцніє. Адже з такими людьми як ти і жити стає радісніше і легше!

***

Кохана моя, люба серцю подруженька, в день твого народження мені дуже хочеться сказати тобі, як ти для мене дорога, як ти потрібна мені кожен день і годину, що я не уявляю собі життя без наших вечірніх посиденьок за чаєм! Будь такою ж товариською і привітною, цілеспрямованої і наполегливої, доброю і чуйною! Даруй людям радість! З днем народження!

***

З самого дитинства твоїм улюбленим святом був день варення. Тоді ти з таким нетерпінням чекала цього свята, що ми кожен раз намагалися тебе заспокоїти. І ось зараз, коли минуло стільки часу, ти все так і продовжуєш залишатися маленькою дівчинкою в душі. Я принесла для тебе той саами подарунок, який зможе доставити тобі багато приємних емоцій. І зараз я також хочу сказати тобі про те, що щоб не сталося, ти ніколи не повинна з цього приводу розчаровуватися. Адже одного разу настане момент, і ми повинні будемо зробити все можливе для того, щоб все змінити. І хай у тебе все обов'язково буде саме так, як би тобі цього хотілося. І наостанок мені так сильно хочеться тебе обійняти, і знову побачити твою посмішку.

***

Вітаю! Бажаю тобі при підведенні підсумків дванадцятимісячного марафону, відчувати виключно приємні емоції. Нехай планка успіху на наступний рік буде набагато вище, але буде подолана тобою швидше і легше!

***

Бажаю тобі любові і ласки, тепла та ніжності! Будь завжди такою ж привабливою і привітною! З днем народження!

***

Подруга моя, приймай у вигляді привітань сонячне тепло! Нехай зірки стануть твоїм путівником по темних ночах, а місяць зігріє твою душу ніжністю! І нехай небо, обіймає твої плечі і дарує любов!

***

Життя нагородила мене найкращою подругою. Я вдячна долі, що у мене є така людина, яка мені у всьому і завжди допомагає. Нехай це світ стане ще добрішими, адже в ньому живеш ти. Я бажаю тобі бути привабливою і досконалою, легкої і милою, яскравою і незабутньою. Хвилюй серця, даруй позитив, викорінюй негатив і пам'ятай, що життя у нас лише одна!

***

Бажаю бути жіночною, мрійливої, екстравагантної, чарівною, цілеспрямованої і одурманивающе-красивою, щоб чоловіки очей не зводили і мільйонами квіти дарували.

***

З днем народження, подруга. Бажаю бути зухвалою і отвязной, милою і прекрасною, дивовижною і цікавою, мрійливої і дивовижною, ніжною і лагідною, сніжною і буйної, сміливою і дикої, таємничої і променистою, зі своєю родзинкою і зі своїм заскоком, загалом, будь самої незвичайної, різнобічної і приголомшливою в цьому світі.

***

Подруга днів моїх суворих і щасливих, мій дорогий чоловік, вітаю тебе з днем народження. Бажаю бути полуничкою у вершках або сиром в маслі, веселою сардинкой в море можливостей чи вільною птицею у польоті ідей, інтелігентною жінкою у високих колах і чудний бабонькой в колі своїх.

***

Мила подруга, у тебе сьогодні радісний, щасливий день – день твого народження. Я дуже рада привітати тебе з такою знаменною датою. Шлях особистий свято принесе тобі удачу і гарний настрій. Нехай збуваються всі заповітні мрії. Міцного здоров'я тобі, подруга, величезною взаємної любові і благополуччя. Нехай в родині завжди буде порядок, достаток і мир. Будь коханою і бажаною завжди. Довгих – довгих років життя тобі, рідна, везіння у всьому і щедрої долі.

***

Подружка моя безцінна! У День Народження бажаю тобі щоб доля берегла тебе і оберігала, дарувала радість, щастя, натхнення! Крокуй по життю легко, адже поруч так багато сердець, які тебе шалено люблять!

***

Я у твій день народження, моя подруга, не буду дивитися в календар і щось рахувати, тому що для мене тобі завжди будуть 16. Саме тоді ми і познайомилися, а скільки років минуло з того часу зовсім неважливо. Я бажаю тобі знайти своє місце в цьому житті і бути щасливою саме в тій справі, яку ти для себе обрала. Звичайно, хочу, щоб ти реалізувала себе як дружина і мати, тому що вся любов, яка накопичилася всередині тебе, повинна вилитися справжнім водоспадом на твою майбутню сім'ю. Бажаю багато подорожувати і не сидіти довго на одному місці, нехай нові знайомства, враження і дороги подарують тобі щастя. Ще в душі бажаю завжди залишатися тільки оптимісткою і вірити в те, що всі проблеми тимчасові і скоро знову буде яскраво світити сонце. Ще, звичайно, хай достаток буде в жомі, адже без нього теж нікуди. З днем народження, рідна!

***

Мені дуже пощастило в житті, що у мене є така чудова подруга. Сьогодні у тебе день народження, це прекрасний привід для того, щоб зібратися своєю компанією друзів, і повеселитися від душі. Бажаю, подружка, величезного щастя, удачі у всьому, красивої, світлої любові. Нехай все задумане тобою, обов'язково збудеться. Будь завжди красивою, розумною і веселою. Хай щастить тобі у всьому, завжди. Міцного здоров'я тобі, відмінного настрою і вірного супутника життя. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе.

***

Моя красуня, красуня - подружка, з днюшечкой! Ніколи не думай про віці, я хочу, що б ти завжди була надзвичайною як у 18, досвідченої та мудрої як у 50, багатої як Білл Гейтс і улюбленої як сонечко!

***

Подруга, погодься, гроші – сміття! Бажаю Тобі стати директором «сміттєвої» звалища! З днем народження!

***

Дорога, залишайся завжди такою ж прекрасною і життєрадісною. Нехай твоя краса і чарівність з року в рік радують оточуючих. А я з задоволенням тебе підтримаю на цьому життєвому шляху. З днем народження!

***

Подружка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю бути чудовою та неповторною, загадковою і чарівною! Хай серце завжди наповнюється любов'ю, а життя усмішками, добром і достатком!

***

Ось і знову настав той самий свято, яке всі ми так сильно чекали. Адже сьогодні наша чудова подруга буде святкувати свій день народження. Так як це свято доріг їй ще з самого дитинства, ми завжди намагаємося зробити все можливе для того, щоб справлятися з усіма проблемами і труднощами. Ось чому до нас прийшло стільки гостей, які так сильно хочуть привітати тебе з твоїм святом. І ще я хочу побажати тобі успіху і щастя. Знаєш, на твоєму життєвої дороги завжди будуть зустрічатися труднощі. Але, це зовсім не означає, що ти повинна забувати про те, який ти повинна бути в душі. І хай у тебе все вийде саме так, як би тобі цього хотілося.

***

Подруга... як багато в цьому слові тепла, ніжності, доброти, а справжня подруга не зрівняється з кращими скарбами світу! Я хочу від щирого серця привітати тебе з днем народження, побажати везіння, любові, успіху, удачі і нев'янучої жіночої краси. Будь найкращою, самою неповторною!

***

Сьогодні я вітаю свою найулюбленішу, саму вірну подругу. Ти була зі мною у всі періоди мого життя. І тоді коли мені було важко, тоді коли моя душа потребувала підтримки, і тоді коли мені так необхідно з кимось поділитися, ти завжди була поруч. Коли мені так треба розділити з ким-то радість, ти раділа ще більше ніж я! З днем народження я хочу тебе привітати, і хочу побажати тобі, досягти всього, про що мріє твоє серце. Бажаю, ніколи не здаватися і не відступати назад, адже знай, що я завжди буду поруч, поруч. З днем народження рідна подружка. Нехай все буде так, як ти захочеш!

***

Подруга, вітаю тебе з днем народження! Роки йдуть, але ти все так само юна. Нехай і далі твої очі блищать, губи червоніють. Нехай волосся залишаються шовковистим, а талія осикою. Висвітлюй світ радісною усмішкою, а він у відповідь хай дарує тобі добро радість. Нехай удача супроводжує кожному твоєму починанню. Нехай в кишені завжди будуть фінанси, а в шафі – красиві обновки. Нехай проблеми вирішуються без праці, а горе забуде, де ти живеш. Нехай світанок буде ніжним, а захід – пристрасним. Нехай у домі завжди буде затишок, а за віконцем – сонячна погода. Нехай кар'єра біжить вгору, немов у чоботах-скороходах. Хай навколо тебе завжди лунають щасливий сміх і радісний спів. Нехай тебе не покидає впевненість у завтрашньому дні. І в післязавтрашньому теж. Будь щаслива!

***

Хочу привітати свою божевільну подругу, яка коли-небудь дійсно завоює цей світ, як вона цього постійно хоче. Я хочу сказати, що таких, як вона, вже навіть і немає, тому що вона дуже добра, чуйна і мила, але при цьому вона трохи божевільна і навіть ненормальна. Але в хорошому сенсі цього слова. Вона хоче завоювати світ, у неї навіть креслення десь були, як вона збирається все це влаштувати. Я хочу побажати тобі самого необхідного – здоров'я. Ти і сама знаєш, що все інше тобі під силу, а ось зі здоров'ям краще не жартувати. До того ж, тобі знадобитися багато енергії для того, щоб завоювати цей світ. Ти будеш втомлюватися за весь період захоплення, тому бажаю тобі необмеженого запасу енергії і сил. Нехай все в твоєму житті буде складатися так, як ти хочеш. Я вітаю тебе, моя роднуля, зі святом!

***

Серед життєвих негараздів і бур справжня подруга — це оплот надійності і розуміння. Ти стільки років йдеш пліч-о-пліч зі своїми труднощами та успіхами, за що дякую тобі від усього серця, і прошу прийняти сердечні вітання. Нехай твоє життя іскриться світлом і добром, а на шляху зустрічаються лише справжні і щирі люди. Добра, затишку, душевної гармонії і побільше щасливих миттєвостей!

***

Хоч і кажуть, що День народження сумне свято, але це зовсім не про тебе, моя подруга! Кожен твій день наповнений радістю і драйвом. Ось і сьогодні бажаю тобі наплювати на всі проблеми і труднощі з високої дзвіниці, махнути рукою на всі негаразди і прикольно провести це свято. Люби життя і ніколи не сумуй!

***

З днем народження, люба моя подруга! З кожним роком ти розкриваєшся як прекрасний бутон троянди. І щоб цей бутон ніколи не в'янув, я хочу побажати тобі чистого і світлого неба над головою, щоб твої пелюстки завжди чули дзвінкий сміх рідних і друзів, і розпускалися від нескінченних компліментів і захоплення чоловіків!

***

Джерело: wish.co.ua