Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, українською мовою

Донечко люба, як багато гідних і приємних слів хочеться сказати для того, щоб порадувати тебе, підкреслити твій особливий характер. Знаєш, ти завжди викликаєш тільки найкращі почуття і дозволяєш повірити в те, що все може розвиватися найкращим способом, а адже це заслуговує захоплення і подяки. Люба, дякую за те, що навіть в такому юному віці ти вчиш своїх батьків цінувати кожен день, знаходити позитив у багатьох гранях буття, адже це не так просто, як могло б здатися спочатку. Хочу побажати прекрасній принцесі позитиву від долі, впевненості в тому, що будь-які поставлені завдання обов'язково будуть виконані, а цілі виявляться досягнутими. Нехай доля радує тільки найкращими гранями, адже ти насправді заслуговуєш подібного повороту. Приймай найщиріші та найтепліші вітання в сьогоднішній свято, твій День народження.

***

Радість моя, щастя моє! Сьогодні у тебе самий чудовий день - твій День Народження, твій ювілей. Зберуться всі дорогі твоєму серцю люди, і дуже шкода, що я так далеко від тебе, але ти ж знаєш, як я обожнюю свою кровиночку, своє сонечко! Бажаю щоб в цей День Народження збулися всі твої мрії, ну або хоча б половина всього того, про що ти мрієш. Дівчинка моя, ти у мене щасливчиком була з дитинства, все у тебе було добре, з усіма ти знаходила спільну мову та інтереси. Загалом - душа компанії. Я сподіваюся, що і цей твій День Народження також збереться багато друзів, який порадують тебе своєю присутністю. Нехай цей день буде краще ніж вчора, світліше, щасливішим. Бажаю, щоб цей урочистий день неодмінно тобі запам'ятався!

***

Світ – не без добрих людей, пам'ятай це, моя донечко! А тому не слід думати, що світ став таким поганим, грубим! Повір, що завжди ще залишаються люди, які і тримають цей світ! Бажаю тобі бути такою ж веселою і міцною, що все витримати всі тяготи життя! Але все-таки краще їх буде якомога менше, щоб жилося веселіше, ніж багатьом людям! Нехай твоє життя буде осяяної кимось, хто зможе пробудити в тобі всі прекрасні моменти і найкращі якості! Нехай сьогодні твій день народження зроблять тебе прекрасною ще більше і веселою, щоб сміх лився рікою, а настрій – завжди було прекрасним! Бажаю найбільших тобі успіхів, щоб жилося щасливо, і нехай здоров'я ніколи не підводить! З днем народження тебе, доню! Любові тобі величезної, щоб до кінця життя вистачило! А тому – живи довго, але найголовніше – так, як про це ти таємно мрієш!

***

В день народження твій, мила моя Білосніжка, мій пустотливий кошеня, моя солодка доня, бажаю тобі, щоб все у твоєму житті було, як по нотах, щоб сни тобі снилися райдужні, і, щоб вони завжди збувалися! Всі твої бажання нехай виконає Золота рибка – морська чарівниця. Вчися легко, дружи віддано і на все життя. Твоя матуся.

***

Ти у мене сама неслухняна і улюблена в світі дочка! Я вітаю тебе з днем народження, бажаю знайти найкращих подруг і друзів, бути щасливою, успішною, намагатися добиватися свого і ніколи не сумувати! Прагни всією душею до кращого, розумного - і все у тебе в житті вийде!

***

Ми хочемо привітати нашу доньку зі святом! Рідна наша, ти стала старше на рік, але при цьому для нас все одно залишаєшся тією маленькою дівчинкою. Ти народилася настільки крихітну, що ми боялися брати тебе на руки. Але зате ми постійно дивилися на тебе, милувалися нашим щастям. Бажаємо тобі тільки те, що тобі необхідно самій. Ти ж знаєш, що батьки зараз просто не встигають за своїми дітьми, так що не звинувачуй нас у тому, що ми не розбираємося в чомусь. Але ти знаєш, що ми готові разом з тобою і твоїми друзями веселитися по повній програмі до самого ранку. Я бажаю тобі гарного настрою, а то не зможеш насолодитися цим святом. Нехай цей день запам'ятається тобі кожним своїм неповторним миттю. Нехай це свято буде сповнений гарних побажань в твою адресу. Ось побачиш, що ти отримаєш задоволення від свого святом.

***

Ще якихось кілька років тому ти за кілька днів до свого свята водила мене по магазинах, щоб показати ту ляльку, про яку ти мріяла. А зараз тебе вже не цікавлять ляльки. Але я думаю, що незабаром ти будеш вибирати ляльок вже для своїх дочок. Рідна моя, матусю твоя дуже хоче побажати тобі в твій День Народження тільки те, що тобі необхідно: багато жакетів, суконь, туфельок – все, як ти любиш. Я дуже хочу, щоб ти змогла побудувати таку родину, яку ти вже побудувала в своїй уяві. Я можу сказати, що у нас з тобою склалися чудові стосунки, причому не просто як у мами і дочки, а у подружок. Я дуже сподіваюся, що у тебе і твоєї майбутньої дочки теж будуть такі довірчі відносини. Я бажаю тобі міцного здоров'я, моя маленька. Намагайся стежити за своїм самопочуттям, щоб як можна рідше хворіти. Моя дівчинка, будь самою щасливою у цьому світі, тоді і я буду щаслива.

***

Доброго раночку мій милий дитина. Хоча який ти дитина, ти вже доросла і цілком самостійна дівчина, яка не вимагає до себе нічого. У твій день іменин мені особливо хочеться бачити тебе щасливою. Нехай ми всі не може бути щасливими кожен день, але на своє свято ти зобов'язана бути. Веселі посмішки, сміх друзів, гори подарунків, усе це чекає на тебе ввечері. А зараз гарненько підготуйся, твій свято має вийти краще всіх. Адже, погодься, вісімнадцять років бувають не кожен раз. Переступивши поріг у доросле життя, ти багато усвідомлюєш. Зрозумієш, чому ми з мамою часто тебе лаяли, змушували вчитися, і не дозволяли пізно ввечері йти гуляти. Ти зрозумієш, наскільки сильно ми за тебе переживаємо. Але, зараз просто живи і радій життю. Бути щасливим – це справжнє випробування, за яке потрібно всіма своїми силами боротися. Ми любимо тебе!

***

Ти мій самий любий чоловічок! Я вітаю тебе з днем народження і бажаю залишатися здоровою, веселою і красивою! Бути щасливою завжди-завжди! Бути розумною, знає і свої бажання, і те, як їх виконати. І залишайся завжди найкращою, самою улюбленою дочкою, щирою, як дитина - і ніжною, як крила метелика! рейтинг:

***

Дорога, прекрасна дочка, ти вже встигла вирости і стати розумною, красивою і впевненою в собі. Як багато компліментів хочеться сказати, але, знаєш, не вдасться знайти відповідних слів для того, щоб проявити захоплення тобою. Найважливіше – це твоє щастя, але ж воно може бути подаровано тільки долею. Хочу побажати щастя та виконання побажань, впевненості у прекрасному майбутньому та активного прагнення до подальших висот. Пам'ятай, що твої батьки завжди готові надати гідну підтримку, а при необхідності – захистити від будь-яких бід. Ти заслуговуєш, щоб і надалі активно розвиватися в обраному напрямку, проявляти власний потенціал. Вір в краще і прагни до успіху, будь серйозною, але при цьому зберігай позитив і уміння радіти дрібницям. Дівчинка моя, я щиро вірю в те, що всі шанси, подаровані долею, будуть використовуватися за призначенням. Щастя і успіху!

***

У День народження, моє сонечко - самого великого везіння, тільки приємних подій, вірних друзів, гарного настрою, мудрості, краси, тепла і добра! Нехай збувається все, що ти поставила перед собою мету - і нехай щедра доля буде завжди буде до тебе прихильна!

***

Бажаю тобі, дорога моя донечко, щоб Фортуна поцілувала тебе в лоб і подарувала тобі багатство і успіх. Бажаю, щоб сльози і відчуття провини ніколи не входили в твоє життя. Бажаю безтурботного й веселого життя, яка підніме тебе до самих небес. Бажаю, щоб всі твої бажання здійснилися, а сни були віщими і солодкими. Бажаю, щоб по щоках котилися тільки сльози радості. Спасибі за все!

***

Моєї чудової і люблячої доньки хочу побажати на день народження стати гарною дружиною і чудовою матір'ю. Щоб ти пізнала справжнє жіноче щастя, щоб завжди була весела і красива. Щоб очі горіли й сяяли. Бажаю тобі з кожним роком тільки більше розцвітати!

***

Дорога, кохана, ніжна і розумна моя донька, з днем твого народження вітаю від усієї душі! Бажаю тобі білих і пухнастих хмар, Жовтого сонечка, радісного теплого настрою. Щоб тебе зігрівали посмішками твої друзі. Щоб ти завжди була оточена турботою, увагою і розумінням.

***

Моя донечко, моє сонечко, вітаю тебе з головним святом твого життя, з Днем Народження! Хочу побажати тобі радості, добра, успіхів. Нехай у тебе все в житті складається благополучно. Нехай все, про що ти мрієш збувається швидко і легко! Бажаю, щоб у твоєму житті зустрічалися лише добрі і чуйні люди і щоб завжди тебе оточували лише вірні друзі. Яскравих тобі і пам'ятних моментів і як можна більше. Цілую і люблю.

***

Сьогодні День Народження нашої прекрасної донечки, нашої улюбленої дівчинки. Я дуже хочу привітати тебе, моя дорога, і побажати тобі всього того, про що ти мрієш. Мені завжди хочеться бачити посмішку на твоєму обличчі, хочеться, щоб ти була завжди такою енергійною, позитивною, яскравою, як зараз. Ти кожен день радуєш нас, кожен місяць дивуєш новими знаннями і успіхами. Мені хочеться, щоб ти завжди була задоволена своїм життям, щоб ти продовжувала дивувати нас, щоб кожен твій день був не схожим на інший. Ми дуже хочемо побажати тобі здоров'я, тому що все інше в тебе буде. Ми неодмінно допоможемо тобі реалізувати всі твої мрії та бажання. А тобі просто залишається радувати нас своїм міцним здоров'ям. Бажаю тобі щасливого свята, багато радісних моментів, багато веселих привітань і побажань. Зі святом!

***

Сьогоднішній святковий день присвячений нашої прекрасної доні. Малятко, ти ростеш так швидко, що ми не встигаємо насолоджуватися моментами твого дитинства. Ми з татом хочемо привітати тебе і сказати, що ми завжди мріяли про такий донечці, про такої маленької леді, як ти. Я хочу побажати тобі здоров'я, наша дівчинка. Повір, що немає нічого важливішого, тому що ти завжди повинна відчувати себе добре, щоб у тебе нічого не боліло, щоб ти була сповнена сил. У тебе завжди так багато справ: потрібно пограти з ляльками, потрібно укласти їх спати, потім переодягнути їх, щоб піти гуляти. Як ти все встигаєш, наша дівчинка? Але ми радіємо, коли бачимо, що тобі подобається те, що ти робиш. Я думаю, що ти природжена матуся. Ти будеш чудовою старшою сестричкою. Щасливого Дня Народження тобі, наша донька. Ми дуже любимо тебе!

***

Чудові привітання, великі гори подарунків у різнобарвних коробках з великими бантами, посмішки і сміх, все це буде сьогодні на нашій вечірці, присвяченій твоїх іменин. Твої друзі теж прийдуть порадіти за тебе разом з нами. Одним словом, вечірка у нас сьогодні буде дуже весела. Прекрасна погода також ще один подарунок для тебе. Сонечко світить високо в небі, висвітлюючи і зігріваючи все навколо нас. В такий незвичайний день обов'язково потрібно говорити якісь привітання. Ось і я бажаю тобі всього, що може тільки побажати людина твого віку. Нехай тобі завжди посміхається удача, а твоя щаслива зірка горить над тобою вдень і вночі. Нехай негоди і біди обходять тебе стороною. А ми завжди буде любити тебе, і підтримувати, ти тільки скажи. Цілуємо тебе міцно-міцно.

***

Я, як і будь-який чоловік, мріяв про сина, але доля зробила мені неоціненний подарунок - тебе, моя кохана донечка. Вітаю з днем народження і бажаю, щоб очі сяяли щастям, душа співала від радості, а обличчя осявала посмішка!

***

Прекрасна, чарівна принцеса, ти стала старше на рік, але в тобі, як і раніше можна знайти такого юного і наївного. Чарівність твоя зводить з розуму і захоплює. Люба, тебе в дійсності можна порівняти з прекрасним квіточкою, яким завжди можна захоплюватися. Приймай щирі вітання з наступаючим Днем народження, який обов'язково потрібно відзначити гідно, щоб сьогоднішня подія запам'яталася надовго. Бажаю ніжності і ласки друзів, освітян і всіх інших людей. Нехай егоїзм та обман завжди обходять стороною. Як би хотілося, щоб світ відкривав тільки самі теплі і позитивні свої межі, дозволяв повірити в можливість досягнення поставлених цілей та успішне просування вперед, незважаючи ні на що. Приймай щирі слова у вигляді привітань на День народження, твій дивовижний і найважливіше свято. Любимо тебе, красотулька.

***

З Днем Народження, моя мила донечко! Мій дар від Бога! Моя душа! Спасибі тобі за те, що ти у мене є! Хочу побажати тобі міцного здоров'я, величезного щастя, нехай негаразди та хвороби обходять тебе стороною. Нехай сльози будуть тільки від щастя. Нехай кожен день твого життя буде яскравим, повним позитивних вражень. Нехай все, про що мрієш, здійсниться в самі найкоротші терміни! Нехай доля підносить лише приємні сюрпризи. Цілую і люблю.

***

Коли ти з'явилася на світ донька, я зрозуміла, доля віддячила мені за щось дуже гарне й добре! Подарунок від Бога, сенс мого життя, радість моєї душі, любов мого серця, очей моїх відрада! Скільки одразу щастя, про яке я так мріяла! Моя донечка, ти – чудо із чудес, ти – досконалість, ти – скарб! Люблю тебе і вітаю з святом, який зробив і тебе і мене щасливими! З Днем Народження, роднулька моя! Нехай твоя доля переплітається зі щастям, нехай твої мрії миттєво виконуються, нехай ти завжди будеш кимось кохана! Бажаю тобі всього самого доброго, світлого, гармонійного, цікавого, корисного, цікавого, що є на білому світі! Нехай твоє життя буде насичена інтересами, і не один день не пройде даремно! Нехай складеться життя так, як ти мріяла з дитинства! Нехай твої плани втілюються в реальність!

***

Ти для нас не просто дочка. Ти наш друг. Я щаслива, що ти можеш ділитися з нами своїми секретами. А ми можемо бути чесними з тобою. Ти не по роках зрілим. І всі твої рішення ми завжди підтримуємо. Бо знаємо, що ти впевнена в обраному шляху. А якщо ти йдеш свій дорогий і задоволена тим, де ти знаходишся і чим ти займаєшся, то ми також щасливі. Для кожного батька найголовніше, щоб у дітей все було саме так, як їм цього хочеться і навіть краще. Боги посміхнулись нам, ангели благословили нас, і феї поробили в нашому житті в той день, коли ти народилася. Спасибі, що кожен день, сама того не відаючи, вчиш нас бути кращими батьками. Це просто безцінне. Наші серця б'ються швидше, коли ми бачимо, що ти щиро посміхаєшся і радієш. Наша міні версія нас перевершив оригінал. І ми цього просто безмежно щасливі.

***

Прийми наші вітання, донька! Бажаємо тобі цілеспрямованості, кар'єри, просування вгору, нехай у цьому щастить! Живи легко і красиво, і нехай кожен твій день наповнюється любов'ю і повагою всіх твоїх близьких! Нехай доля, багаторазово балує тебе чудесами і сюрпризами!!!

***

Дорога наша принцеса! Сьогодні особливий день – свято, в першу чергу, твій, ну і, звичайно ж, наш твоїх батьків. Ми поспішаємо привітати тебе з Днем народження і побажати тобі лише позитивних емоцій, високих досягнень і запаморочливих перемог! Пам'ятай, що навіть принцесам іноді доводиться битися зі злими драконами. Бажаємо тобі, щоб на твоєму шляху таких драконів зустрічалося якомога менше. І нехай весна в твоєму житті ніколи не закінчується!

***

Ми, як батьки, пов'язували великі надії з тобою, наша дівчинка. Ми мріяли, щоб ти не повторила наших помилок, отримала гарну освіту, знайшла хорошу роботу, брала зважені рішення, щоб не шкодувати про минуле. Бачить Бог, ми з самого раннього дитинства прищеплювали тобі тільки корисні навики і якості характеру. Сьогодні, дивлячись на тебе, я бачу, що у нас це вийшло. Ти доросла, самостійна, впевнена в собі жінка. Ми пишаємося тобою і дуже раді, що ти живеш краще, ніж ми в твої роки. Ти виправдала наші надії і ми віримо, що тебе чекає світле майбутнє. З днем народження!

***

Моя маленька, я вітаю тебе з твоїм святом! Сьогодні ти стала ще на один рік старше, а це значить, що незабаром у тебе буде своя сім'я. Я зараз насолоджуюся кожною миттю, проведеною з тобою разом, тому що потім я буду постійно нудьгувати по тобі. Але я дуже хочу, щоб ти була щаслива, тому у першу чергу хочу побажати тобі море щастя. Нехай все твоє життя буде яскравою, цікавою, позитивною, щоб ти отримувала задоволення від кожної миті. Я дійсно дуже сильно переживаю за тебе, тому що хочу, щоб ти була задоволена своїм життям. Моя дівчинка, хай ніякі біди і тривоги не встають на твоєму шляху. Але в будь-якому випадку ти завжди повинна бути впевнена в тому, що все у тебе буде добре, що ти зможеш вирішити будь-яке питання. З Днем Народження тебе, моя кохана дівчинка! Будь самою щасливою!

***

Я сьогодні поспішаю привітати свою донечку з Днем Народження! Її дзвінкий сміх осяває моє серце і душу! Її теплий погляд навіває спогади про те, коли вона була зовсім крихіткою! Її тепла усмішка світить ніби сонечко! Мила моя! Я бажаю тобі, щоб сміх твій ніколи не припиняв дзвеніти, погляд не згасав, а посмішка світив яскравіше!

***

Дорога наша донька-веселушка! Вітаємо тебе з Днем Варення! Бажаємо, щоб завжди сміялись твої губки і щастям світилися очі, щоб настрій був гарним цілий рік, щоб радості були повні штани, а бажання виконувалися одне за іншим! Нехай твої наряди будуть найкрасивішими, а коси найдовшими! Радуй своїх маму і тата, будь слухняною дівчинкою і отримуй тільки гарні оцінки! Твої люблячі батьки.

***

Що зазвичай бажають в день народження? Того, заради чого ми живемо – світлого, безтурботного, доброго та чистого як синє небо, ласкаве сонечко, як різнобарвна веселка. Ми називаємо це щастям. А моє щастя – це ти донечко. І моє щастя сьогодні виповнюється ...... років. Я тобі бажаю довгого, безтурботної і наповненою любов'ю життя. Нехай твої мрії завжди стають реальністю, неприємності обходять твій дім стороною, а навколо тебе будуть тільки добрі та чуйні люди. З днем народження!

***

Улюблена донечка! Прийми від мене побажання щастя, тепла, любові і світла! Нехай у твоїй пам'яті завжди стираються всі сумні і сумні моменти, а щасливі миті супроводжують тебе все життя!

***

Усвідомлювати, що твоя дитина став дорослим, трохи сумно. Час невблаганно, роки дитинства пролетіли так швидко, але сьогодні ми не будемо сумувати. Сьогодні ми будемо святкувати твій законний день народження і радіти тому, що у нас виросла така красива, добра, порядна, розумна і енергійна донька. Бажаємо тобі тільки вірних друзів і подруг, матеріального благополуччя, міцного здоров'я та океану любові, який одного разу тобі обов'язково подарує гідний такої дівчини, як ти, чоловік.

***

Джерело: happyb.com.ua