Привітання з днем народження дружині в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дружині в прозі, українською мовою

В день народження твій, кохана, ніжна, мила моя, дружина, хочу побажати тобі не засмучуватись через дрібниці! Бажаю радіти кожному прожитому дню, бажаю цінувати кожну хвилинку твоєму житті! Нехай всі твої бажання неодмінно здійсняться, хай всі твої мрії стануть реальністю! Нехай наші діти ніколи не ображають тебе, а поважають і завжди прислухаються до твоїх порад! Твій чоловік.

***

Моя вірна супутниця, моя яскрава зірочка, моя чарівна дружина, з днем народження. Бажаю завжди бути мудрою і неймовірно красивою, абсолютно щасливою і найталановитішою в світі. Рідна моя, нехай всюди на тебе чекає успіх, нехай кожен день тебе зустрічає з гарним настроєм, чудовою погодою і великою удачею!

***

Люба, вітаю тебе з днем народження! Тобі завжди вісімнадцять, і цей день лише привід сказати тобі, яка ти прекрасна. Коли-то ти запаморочила мені голову і продовжуєш дивувати і захоплювати. Мудра жінка, при цьому вічно юна дівчина, серйозна дама і весела реготуха, таємнича незнайомка і самий рідний мій чоловічок. Я не найкращий чоловік у світі, але знаю точно, що ти – найкраща в світі дружина!

***

День народження дружини – особливий день в житті будь-якого чоловіка. Я, наприклад, намагаюся почати підготовку заздалегідь, щоб порадувати кохану і догодити їй з подарунком. Я хочу привітати мою красуню дружину з її святом. Я хочу побажати тобі здійснення всіх твоїх нескінченних бажань та реалізації неймовірних ідей. Ти служиш прикладом для багатьох жінок, і це не просто так. Незважаючи на те, що ти працюєш, ти все одно встигаєш ходити по магазинах, купувати продукти, готувати сніданки, обіди та вечері, про десерти я взагалі мовчу, тому що у нас вдома завжди багато випічки. Ти займаєшся самоосвітою, вчиш уроки разом з дітьми, зустрічаєшся з подругами, влаштовує домашні вечори. Одним словом – ти розумниця. Я тебе дуже люблю, моя дорога. Будь впевнена, ти завжди будеш посміхатися, тому що я так цього хочу.

***

У моєму житті є ти моя прекрасна дружина. Колись, давно познайомившись з тобою, я поставив завдання дізнатися тебе всю, але, на жаль, до мене цього не вило. Кожен день у нашому житті ти дивуєш мене знову і знову. Це прекрасно, адже одноманітність швидко набридає. З тобою мій світ заграв новими фарбами. Змінилися звички, і відійшли на другий план друзі. Багато чого стало зрозуміліше і в іншому світлі. Ти зробила моє життя зовсім інший, ти зуміла повернути її в потрібне русло. І тепер ми разом пливемо за течією річки під назвою життя. В твій урочисте свято, день твого Народження бажаю тобі бути такою лагідною і доброю, милою і неповторною і довгі роки радувати мене і оточуючих своєю красою.

***

Хочу сказати тобі, рідна, я щасливий тим, що ти є в моєму житті! Спасибі за твою любов, за ласку, за затишок у домі, за твоє розуміння! Хоч минуло стільки років, але ти гарна, молода й струнка, як берізка, залишайся такою ще багато років. Будь щасливою, грайливою, ніжною і бажаною. Нехай у нашому будинку будуть тільки радість і кохання, щоб жила ти, не знаючи бід і проблем, щоб все встигала, щоб очі твої променіли, а бажання виконувалися!

***

Побажаю я тобі в день народження сороковий, мила моя дружина, просто бути самою собою! Ти – красива, кохана, струнка, ти, звичайно, закохана! Ти – незалежна левиця, ти – наша славна цариця. У твій день народження ювілейний тобі, кохана, чоловік бажає, щоб ти була краще, красивіше і молодше всіх своїх подруг! Бажаю, щоб ти вірила в чудо, незважаючи ні на що!

***

Бажаю здоров'я на довгі роки, нехай мимо пройдуть всі печалі, знегоди, хай радістю, щастям іскряться очі, і тільки від сміху виблискує сльоза. З Днем народження, моя кохана і люба дружина!

***

У народів світу різні казки, але багато з них завершуються благополучно тільки завдяки тому, що герої чарівної історії по-справжньому люблять... А скільки шедеврів було створено, коли любов надихала творців! У День народження моєї коханої я хочу сказати: нехай у нашій казковій життя не буде перешкод, але в достатку буде прекрасного, що ми зробимо один для одного в ім'я любові!

***

Ти – моя Єдина, Улюблена і Неповторна! І в цей день, вітаючи тебе з Днем народження, я від усієї душі дякую тобі за турботу, любов, гармонію в нашій родині. Наш будинок – це куточок раю, куди тягне кожну хвилину, який ніколи не хочеться покидати. Нехай все твоє життя, міцно сплетений з моєї до самого її кінця, буде наповнене світлом, шармом та щасливими миттєвостями!

***

Досі пам'ятаю, як я боявся сімейного життя, тому відкладати одруження, а це засмучувало мою наречену. Але зараз я найщасливіша людина на світі, і це все завдяки моїй дружині. Дорога, я вітаю тебе з Днем Народження! Ти – чудова дружина і прекрасна мама. Ти даруєш нам усім радість і робиш нас щасливішими. Саме ти створила у нас в будинку таку атмосферу, завдяки якій я з чудовим настроєм повертаюся додому, бо знаю, що мої улюблені з нетерпінням мене чекають. Ти подарувала мені дітей, які радують мене кожен день по новій. Я люблю тебе і бажаю тобі міцного здоров'я. Все інше я зроблю сам. Ти – найкраще, що є у мене. Не уявляю, що би я робив без тебе, моя кохана.

***

Моя улюблена дружина, найсвітліша надія, я перед тобою склонюсь як раб і обійму дуже ніжно, ти моє море, космос мій, ти весь всесвіт, і вічно я лише з тобою буду одного... Я обіцяю лише тобі віддати свою любов до краплі, і ніколи не змінювати, адже ти любов моя єдина. Я обожнюю лише тебе, тобою живу, дихаю твоїм диханням. Твої ніжні руки, оксамитові губи, солодке тіло щодня зводять мене сума і змушують думати лише про тебе, моя богиня!

***

Світ сповнений радості і щастя, коли поруч ти, моя кохана дружина. Ти подарована мені долею, як цінний скарб, який я люблю і бережу. Моя любов до тебе безмежна. Сьогодні я від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай твій особистий свято принесе тобі море удачі і океан щастя. Нехай неодмінно здійсниться твоя мрія. Усіх гараздів, благополуччя і родинного тепла тобі, моя принадність. Нехай надія, віра і любов допомагають тобі в житті. Нехай твоє життя буде чиста, як джерельна вода.

***

Мені з кожним роком стає все складніше і складніше підбирати слова, щоб привітати кохану дружину з днем народження. Я дуже довго готувався, але все-таки знайшов саме ті самі вирази. Кохана моя, ти – сенс мого життя, ти є та жінка, про яку я думаю весь час і переживаю. Саме про такий дружині я завжди мріяв і отримав. Я роблю все, щоб ти була щаслива і ніколи не сумувала. Рідна моя, обіцяю, що у нас з тобою ще стільки всього цікавого намічається, що у тебе не буде часу на відпочинок. Я постараюся раніше приходити з роботи, щоб приділяти тобі і дітям більше уваги. Я люблю тебе, моя сама ніжна і лагідна жінка. Ти кожен день зводиш мене з розуму і змушуєш постійно думати про тебе. Я люблю тебе, красуня!

***

Моє побажання нескладно передбачити: вічність разом і поменше негараздів. Нами керує рідкісна удача, нічим іншим неймовірну близькість союзу я пояснити не можу.

***

Якщо у минуле можна було б повернутися, я б повернувся в той день, коли зустрів тебе і, не зволікаючи, запропонував би тобі стати моєю дружиною. Мабуть, ти б дуже здивувалася, що ледь знайомий тобі хлопець так поспішає, але я знаю, я б зумів розповісти тобі про те, що нас чекає... Я б сказав тобі — Кохана! У нас буде просторий будинок, вікна якого вранці заглядає сонце. У нас будуть діти з такими ж сяючими очима, як у матері. У нас попереду тисячі днів і ночей, які ми проведемо разом, і ніколи не буде нудно! Коли тобі буде сумно, я солодко поцілую тебе і скажу що-небудь хороше, щоб ти знову посміхнулася. Я думаю, ти б мені повірила, адже ти у мене сама розумна! З Днем народження!

***

Мій найулюбленіший свято – це не новий рік, день перемоги, і навіть не Великдень. Більше всього на світі я люблю той день, в який з'явився на світ найдорожчий для мене людина – моя чудова дружина! Спасибі за те, що даруєш мені щастя! Я шалено люблю тебе і бажаю всього найкращого!

***

Дорога! твій день народження — це і мій теж, адже саме сьогодні твої батьки подарували світу і мені саму чудову і чарівну жінку. Бажаю, щоб ніхто і ніщо не могло стерти усмішку з твого по істині прекрасного обличчя, бо твоя усмішка — те, що робить мене щасливим. Зі святом!

***

У моєї улюбленої крихти сьогодні свято – день народження! Я хочу привітати тебе найперший, побажати тобі відзначити цей день весело і незабутньо, втім, як і завжди. Будь самої красивою, доброю і розумною жінкою не тільки сьогодні, а й завжди. Цілую тебе, моя мила, і вітаю з днем народження!

***

Я дуже вдячний долі, що вона подарувала мені таку добру, милу, найкращу дружину на землі. Кожен день, прожитий разом, для мене нагорода. Мила, кохана моя дружина, дозволь від усього серця привітати тебе з днем народження. Нехай кожен будній день перетвориться для тебе свято. Нехай всі мрії обов'язково збудуться. Бажаю бути енергійною, впевненою в собі. Нехай тільки приємні новини наповнюють твоє життя. Всіх благ тобі, рідна, мирного неба, променистого сонечка. Я люблю тебе.

***

З днем народження, люба моя. Бажаю дзвінко сміятися і ніколи не сумувати, щиро посміхатися і вірити в диво, наповнювати наше сімейне вогнище теплотою і радістю, перетворювати цей світ і бути найщасливішою на цій планеті.

***

Дорога моя дружина, з тобою я знайомий з самого дитинства. Тоді ми були настільки маленькими, що здавалося, що ніколи не настане час, коли ми подоросліємо. Але, він пролетів настільки стрімко, що ми не зчулися, як все сталося саме так. Сьогодні ми з тобою пов'язані узами шлюбу, і це насправді прекрасно. Ти сьогодні не просто красива жінка, але і винуватиця даного торжества. Ми дійсно раді, що твій улюблений свято настав, і тому зробимо все на вищому рівні. Зараз я скажу тобі вітання своїми словами. Мені б так хотілося, щоб ти постаралася впоратися з усіма своїми почуттями, і пережити цей день гідно. І я скажу тобі, що ти завжди повинен бути людиною, яка не буде боятися правди і соромитися своїх діях, якщо вони будуть правильними. Адже немає потрібні соромитися правильного.

***

Кохана моя, єдина і неповторна дружина! В день народження хочу розповісти про своє кохання — великий, чудесної, яка заповнила все моє любляче серце! Бажаю тобі ніколи не відчувати себе самотньою! Бажаю, щоб ти дуже довго залишалася молодою і привабливою, а душа твоя — доброю, м'якою і терплячою! Нехай будуть у твоїй роботі тільки злети, хороших і вірних тобі подруг, а дім наш — повною чашею і затишним гніздечком, де ти будеш відчувати себе дуже щасливою!

***

З днем народження, найкраща у світі дружина! Ти подарунок, даний мені небом. Ти увійшла в мою долю і змінила весь мій світ. Я не знав, що життя буває такою яскравою і різнобарвною. Ти допомогла мені повністю переосмислити її. Я дуже люблю тебе. Дякую долі за те, що вона звела нас разом.

***

Рідна моя жіночка, з днем народження! Якби ти була трояндою, я обов'язково була б метеликом. Якщо би листочком — вітром. Якщо б пташкою — деревцем. Якби рибкою — морем. А якщо б ти була чертовкой (хоча взагалі-то чому якщо...), я хотів би стати самим грішних людей, щоб назавжди залишитися у пеклі. Аби поруч була ти...

***

Джерело: toasts.com.ua